Gå til innhold

Sykepleierstudenter som jobber deltid ved siden av studiene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor jobber dere, hvor ofte og hva tjener dere i mnd?
Jeg har en datter på under året,boliglån,billån osv. Skal ikke studere før neste år men vi planlegger hvordan kabalen skal gå opp.

Blir veldig takknemlig for svar!

Anonymkode: df169...710

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber på et sykehjem og på et sykehus. Tjener ca 160kr/t +tillegg. Tjener rundt 6000 i mnd (pluss minus avhengig av hvor mye jeg jobber)+studielån på 8000/mnd. Jobber ca 1-2 dager i uka, kunne jobbet mer men har ikke behov for øyeblikket. Jobber fulltid i alle ferier.

Skrevet

Jeg jobber 14% stilling på sykehus, det vil si hver tredje helg. I tillegg tar jeg på meg vakter utenom. Har ikke jobbet så lenge enda, men siste lønnsslipp var på nær 12000kr pluss stipend. Denne mnd blir det nok litt mer da jeg har jobbet flere netter. 

Anonymkode: d5198...364

Skrevet

Jobber hver tredje helg fast. Pleier ellers å ta på meg vakter som passer. Tjener vel fast 3-3,5k i måneden, men pleier å ligge på 6,5k siden jeg tar på meg ekstravakter. 

Anonymkode: a1f6b...e0d

Skrevet

Jeg er ferdig utdannet nå, men jobbet hver tredje helg i hjemmetjenesten under studiene. Tjente vel en 4-5000kr i mnd på det da jeg sjeldent jobbet ekstra (har ett lite barn). Hadde en del ansiennitet fra tidligere, det spiller jo også inn på hvordan lønnen blir.

Anonymkode: 1c35a...f03

Skrevet

1.års student ca 156kr/t, 2.års student ca 165kr/t, 3.års 185kr/t. Nå som nyutdannet 212kr/t. Alltid jobbet i kommunen, først bolig for psykisk utviklingshemmede så hjemmesykepleien. 

Skrevet

Jobber tredje hver helg i hjemmesykepleien (14% stilling), og tar ekstravakter på sykehjem. Tjener ca 6000 i mnd

Skrevet

Supert, tusen takk for svar! :)

Anonymkode: df169...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...