AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Holdt på med en leenge, av og på. Jeg avslutta fordi han ikke ville binde seg, noe jeg var veldig klar for da jeg var hodestups forelsket. Vi fikk aldri noen ordentlig avslutning av typen det blir aldri oss. Var mer "det passer ikke nå, men kanskje på ett annet tidspunkt". Nå "henger" han med ei ny, uten at jeg vet nøyaktig hva som ligger i det. Men han fortsetter å ta kontakt med meg med jevne mellomrom. Enten en snap eller ett spørsmål eller en kommentar på noe jeg har lagt ut på mystory. Veldig forskjellig hvor mye samtale det blir ut av dette, men jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det? Hadde han angret hadde han vel gjort noe mer med det enn noen smålige forsøk på å oppnå kontakt? Jeg gir han ikke noe særlig lenger, men virker mer "care" og prøver å late som jeg ikke bryr meg. Skal også sies at min oppfatning av han er at han er veldig usikker, også på seg selv. Jeg har fortsatt følelser for han men tør ikke si noe om det .. Føler det er opp til han om det evt skulle blitt noe mer, siden jeg var så klar på hva jeg ville. Så menn, hvorfor gjør dere dette? Anonymkode: 777f1...20d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Han vil holde deg på gress i tilfelle det ikke blir noe særlig digg sex med hu nye Anonymkode: f9e28...19c 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Ikke noe å kaste bort tiden på, slett, forgett. Anonymkode: 580a8...d37 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Hahh!! Høres ut som vi «dater» samme fyren😏 Han gjør det samme,men han møter ingen andre og sier han vil at det skal bli oss,men han er ikke klar for et forhold akkurat nå. blir gal av at han er så av å på å det er utrolig slitsomt! fant en bra artikkel..les denne,så kanskje du blir litt klokere. https://www.huffingtonpost.com/susan-winter/the-dating-game-of-hot-and-cold_b_7093446.html Anonymkode: b7897...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Fortell at du er forvirret og hvordan du opplever dette, i klartekst Anonymkode: 0c8c2...883
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 De gjør det fordi de ikke taper noe på å holde på sånn. Du var grei så lenge du ikke stilte krav. Stiller du krav, dumpes du fysisk i alle fall fordi menn vet at det alltid kompliserer ting. Nå ligger han men en annen og kan prøve bli venner med deg i stedet og ha deg litt på gress fordi over tid kan det være du mykner igjen og går inn på ny uten å kreve noe av han, der han på ny kan dumpe deg hvis du blir needy. På den måten får HAN alt han trenger til enhver tid, mens dere kvinner ikke får noe, men det er ikke så viktig. Anonymkode: cf530...9b9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gjør det fordi de ikke taper noe på å holde på sånn. Du var grei så lenge du ikke stilte krav. Stiller du krav, dumpes du fysisk i alle fall fordi menn vet at det alltid kompliserer ting. Nå ligger han men en annen og kan prøve bli venner med deg i stedet og ha deg litt på gress fordi over tid kan det være du mykner igjen og går inn på ny uten å kreve noe av han, der han på ny kan dumpe deg hvis du blir needy. På den måten får HAN alt han trenger til enhver tid, mens dere kvinner ikke får noe, men det er ikke så viktig. Anonymkode: cf530...9b9 Hvis han var skikkelig "på" så hadde ts fått beskjed om at han hadde negative motiver. Så uansett hva man gjør så har man negative motiver (på kg)... Paranoia-tendenser Anonymkode: 0c8c2...883 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gjør det fordi de ikke taper noe på å holde på sånn. Du var grei så lenge du ikke stilte krav. Stiller du krav, dumpes du fysisk i alle fall fordi menn vet at det alltid kompliserer ting. Nå ligger han men en annen og kan prøve bli venner med deg i stedet og ha deg litt på gress fordi over tid kan det være du mykner igjen og går inn på ny uten å kreve noe av han, der han på ny kan dumpe deg hvis du blir needy. På den måten får HAN alt han trenger til enhver tid, mens dere kvinner ikke får noe, men det er ikke så viktig. Anonymkode: cf530...9b9 Det er så sjukt at enkelte menn er sånn. Jeg skjønner det ikke, ønsker som de går inn for å såre folk? Det er jo ikke greit .. Anonymkode: 777f1...20d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #9 Skrevet 9. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så sjukt at enkelte menn er sånn. Jeg skjønner det ikke, ønsker som de går inn for å såre folk? Det er jo ikke greit .. Anonymkode: 777f1...20d Mange mennesker er slik, de har ikke kontroll over eget følelsesliv og har diverse issues. Les mer, kunnskap er makt. Anonymkode: 580a8...d37
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #10 Skrevet 9. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så sjukt at enkelte menn er sånn. Jeg skjønner det ikke, ønsker som de går inn for å såre folk? Det er jo ikke greit .. Anonymkode: 777f1...20d Enkelte finner alle mulige metoder og måter å utnytte andre på¨. Men synes det er merkelig at ts ikke har en eneste teori på hvorfor han er sånn? Hun som "kjenner" han bør jo ha noen teorier basert på hvem han er. Snakker ikke mennesker sammen? Anonymkode: 7520f...861
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #11 Skrevet 9. november 2017 Han gjør det for å opprettholde følelsene dine for han så han kan ha sjangs til å pule på deg igjen , periodevis som han har gjort, de periodene han ikke har noen andre å pule på. Anonymkode: c0985...163 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #12 Skrevet 9. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange mennesker er slik, de har ikke kontroll over eget følelsesliv og har diverse issues. Les mer, kunnskap er makt. Anonymkode: 580a8...d37 Hva mener du jeg burde lese? Synes dette er interessant, da jeg prøver å forstå men ikke finner noen logisk forklaring. De jeg tidligere har datet/hatt ett lignende forhold til har latt meg være når vi har avsluttet. Da har det på en måte vært helt over, men sånn er det ikke denne gangen. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enkelte finner alle mulige metoder og måter å utnytte andre på¨. Men synes det er merkelig at ts ikke har en eneste teori på hvorfor han er sånn? Hun som "kjenner" han bør jo ha noen teorier basert på hvem han er. Snakker ikke mennesker sammen? Anonymkode: 7520f...861 Jeg har mine teorier, men om jeg er helt på bærtur vet jeg ikke. Jeg tror han fortsatt er usikker på om han har tatt det rette valget og at han ønsker å "sjekke" at jeg fremdeles er der. Hvis han har snakket sant så er problemet at han ikke føler seg klar for forhold, ikke nødvendigvis fordi det evt. ville vært med meg. Tror han holder på på samme måte med hu nye, uten at jeg kan si det 100% sikkert. Jeg gir han nok ikke nok til oppmerksomhet til at det kan gi han ego-boost. Jeg svarer høflig/hyggelig om han spør om noe, men venter gjerne MANGE timer før jeg svarer. Sender han en snap i ny og ne, men spør da aldri om noe direkte til han. Gir han ikke noen komplimenter eller viser noe særlig interesse. Møttes ute for en liten tid tilbake og da så jeg ikke på han, mens det var flere som kommenterte at øynene hans var på meg hele kvelden. Jeg ønsker jo å komme over han, samtidig som jeg savner han og vil at vi skal gi det en ordentlig sjanse. Mye motstridende tanker/følelser om dagen. Jeg møter andre fordi jeg vet jeg ikke kan vente på han og min største frykt er selvfølgelig at han havner i ett forhold. Men jeg forstår ikke hvorfor han har ett behov for å "sjekke stemninga" med meg om han ikke er overhodet interessert? Anonymkode: 777f1...20d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #13 Skrevet 9. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du jeg burde lese? Synes dette er interessant, da jeg prøver å forstå men ikke finner noen logisk forklaring. De jeg tidligere har datet/hatt ett lignende forhold til har latt meg være når vi har avsluttet. Da har det på en måte vært helt over, men sånn er det ikke denne gangen. Jeg har mine teorier, men om jeg er helt på bærtur vet jeg ikke. Jeg tror han fortsatt er usikker på om han har tatt det rette valget og at han ønsker å "sjekke" at jeg fremdeles er der. Hvis han har snakket sant så er problemet at han ikke føler seg klar for forhold, ikke nødvendigvis fordi det evt. ville vært med meg. Tror han holder på på samme måte med hu nye, uten at jeg kan si det 100% sikkert. Jeg gir han nok ikke nok til oppmerksomhet til at det kan gi han ego-boost. Jeg svarer høflig/hyggelig om han spør om noe, men venter gjerne MANGE timer før jeg svarer. Sender han en snap i ny og ne, men spør da aldri om noe direkte til han. Gir han ikke noen komplimenter eller viser noe særlig interesse. Møttes ute for en liten tid tilbake og da så jeg ikke på han, mens det var flere som kommenterte at øynene hans var på meg hele kvelden. Jeg ønsker jo å komme over han, samtidig som jeg savner han og vil at vi skal gi det en ordentlig sjanse. Mye motstridende tanker/følelser om dagen. Jeg møter andre fordi jeg vet jeg ikke kan vente på han og min største frykt er selvfølgelig at han havner i ett forhold. Men jeg forstår ikke hvorfor han har ett behov for å "sjekke stemninga" med meg om han ikke er overhodet interessert? Anonymkode: 777f1...20d Høres ut som forpliktelsesangst, men kan likegjerne være andre grunner til at han ikke er klar for et forhold. For min del har jeg krav til meg selv i et forhold som jeg ikke kan leve opptil. Kan jo hende han føler det samme og ikke vil miste deg.. Ellers kan det selvsagt hende at han er ute etter "ego-boost", men for min del høres det ut som bortkastet bruk av energi. Anonymkode: 0c8c2...883
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #14 Skrevet 9. november 2017 Redd for forhold men liker deg Anonymkode: cf170...d6f 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #15 Skrevet 10. november 2017 De sjekker stemningen fordi de vil ha kontroll, høres ikke ut som dette er noe bra, hvorfor da kaste bort tiden? hvordan skal du utvikle deg videre hvis du lever på håp? det er en helt annen følelse når du treffer en som vil det samme som deg, det er fantastisk. Anonymkode: 580a8...d37
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #16 Skrevet 10. november 2017 He likes you Anonymkode: 9d948...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå