Gå til innhold

Extentions


Naken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Hvor mye koster det?  

Med ekte hår?

Med Uekte hår?

Vet dere om en frisør i Kristiansand som gjør det?

Jeg "svarer" med å fylle ut spm ditt jeg. Lurer på det samme skjønner du!

Det er som jeg har forstått forskjellig pris på "fill in" og forlenglse også.

Jeg kunne tenkt meg fill in...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte fra en bekjent at det koster 16.000 kroner :o , med extentions, hvis man skal ha det fra ganske kort til veldig langt..

Kan det virkelig stemme?!?!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte fra en bekjent at det koster 16.000 kroner :o , med extentions, hvis man skal ha det fra ganske kort til veldig langt..

Kan det virkelig stemme?!?!!?

Ca 10-14000,- Kommer an på tykkelsen på håret ditt, hvor kort det er, etc!

Dette er da en full extention! Tar veldig mange timer og utføre, og koster deretter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majas ved siden av platekompaniet er billige, jo fler du tar, jo billigere... men ikke gå der mer enn en gang, venninna mi ble stamkunde der, og de gjorde det dyrere for hver gang hun kom dit, de frekkasene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De jeg har erfaring med kostet ca. en femtilapp per stk (naturlig hår), men det var av de lengste - 50 cm (noen kroner billigere for kortere lengder). Vil tro at man for vanlig forlengelse må regne med å sette i 100-200 stk, og så kommer vel litt i tillegg for jobben... Det kan altså bli temmelig dyrt, men som supplement (dvs for å få mer volum i sin natulige lengde) er det supert og ikke spesielt dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har TYKT hår og trengte 150 stk (som de delte i to, dvs 300). Det ble å koste 6500 hos lærling på ett tettsted. 6 timer unna kostet det 10000 hos lærling. Og jeg har de lengste. 10000 må du regne med. Herregud, 10000. Ikke gjør det. Er ikke verdt det. Kjøp den nye fast shampoo til et par hundre og la håret vokse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...