Gå til innhold

Kunne du fjernet livmoren din for 1 mill kroner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens :-)

Som overskriften sier: hadde du villet fjernet livmoren din i morgen om du fikk 1 million inn på konto?

Anonymkode: ba4df...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei folkens :-)

Som overskriften sier: hadde du villet fjernet livmoren din i morgen om du fikk 1 million inn på konto?

Anonymkode: ba4df...278

Hva er poenget med det?
Hva vil følgene være ved å ikke ha livmor, bortsett fra dette med å ikke kunne få barn?

Anonymkode: 935dd...c1a

Skrevet

Jeg må fjerne den uansett så hvorfor ikke.

Anonymkode: 41a43...d3c

• Liker 3
Skrevet

I teorien ja, om det f.eks. var for å donere til noen som ikke kan få barn, har de barna jeg skal ha, men det er et stort inngrep, så av den grunn nei. Selv om det bare er en liten sjanse for at noe går galt ville jeg nok ikke gått igjennom et unødvendig inngrep og risikert å dø fra ungene mine.

Skrevet

Ja, hvorfor ikke. Er ferdig med barn. Skulle gjerne hatt den fjernet

Anonymkode: 3d53a...9c6

Skrevet

Nei fordi jeg ønsker barn selv. Hadde jeg vært ferdig med barn og noen andre kunne ha nytte av den så kanskje.

Skrevet

Nei. Jeg vil ikke ha flere barn, men vi likevel beholde livmoren. Jeg er ikke redd for selve operasjonen heller, så det er ikke det som er grunnen. Jeg vil bare ha den. Bare fordi. 

Anonymkode: 9661c...020

Skrevet

Ja, jeg kan ikke få barn med den, så kan heller selge den og betale ned på huslånet. 

Anonymkode: 3ef49...b12

Skrevet

Jeg kunne fjernet den, siden jeg ikke ønsker barn, men det blir litt mye styr.

Anonymkode: 657d3...a95

Skrevet

Ja, jeg ønsker å få den fjernet uansett.

Anonymkode: ad52f...173

Skrevet

Tja, hvorfor ikke. Skal ikke ha barn. 

Anonymkode: 296eb...d3f

Skrevet

Ja, ikke noe problem. Jeg har ikke barn, og er sannsynligvis også for gammel til å få barn nå. 

Skrevet

Ja kunne jeg gjort . Ferdig med barn og pga utrolig kraftig mens hadde det betyr frihet for meg. Sleppe å være redd for gravidiet og blodmangel.

Anonymkode: 852b6...686

Skrevet

Hvis min livmor kan transplanteres og hjelpe en annen kvinne å få barn, donerer jeg den gjerne bort helt gratis. 

Skrevet

Nei, det er ikke barebare det inngrepet å fjerne livmoren. Blir litt som å fjerne magesekken, stor risiko for feil og fare. 

Anonymkode: 413df...d43

Skrevet

Jeg er ferdig med å få barn, så jeg trenger den ikke. Men jeg vet at det ikke er småting å fjerne et organ. Man kan slite med smerter ol etterpå fordi det er blitt "ledig plass" i buken så ting kan forflytte seg. 

Men for en mill, ja. 

Skrevet

Jeg trenger ikke min heller men det er problematisk å fjerne den.  Kan komme tidlig i overgangsalder og få andre hormonelle problemer.  Har ikke lyst å se ut som jeg er 60 innen jeg er 50. 

Skrevet
1 minutt siden, Mystix skrev:

Jeg trenger ikke min heller men det er problematisk å fjerne den.  Kan komme tidlig i overgangsalder og få andre hormonelle problemer.  Har ikke lyst å se ut som jeg er 60 innen jeg er 50. 

Du kommer ikke i overgangsalder ved å bare fjerne livmor. Med andre komplikasjoner kan selvfølgelig inntreffe.

Anonymkode: 590e0...bf0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...