AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Fikk melding av en jeg har møtt en del ganger nå. Han skrev at han liker å treffe meg og bare prate, men også at han "blir usikker på om det er noe mer enn bare prat mellom oss". Hva svarer jeg på det? Kan jeg svare noe ala: "Jeg må innrømme at jeg lurer litt på det samme. Jeg kan jo ikke svare for din del, men jeg vet med meg selv at jeg vil noe mer. Jeg trenger bare tid (kanskje mer enn andre) til å bli trygg. Dessuten er jeg dårlig til å ta initiativ, og synes du er vanskelig å lese. Nå har du mitt ståsted, så får du komme med dine tanker om du vil. :)" Anonymkode: 601da...a91 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Ja det kan du svare. Klar melding! Anonymkode: b55b0...99a 18
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Hva er det dere pleier å prate om? Hvor gamle er dere? Anonymkode: 1155e...095 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Syns meldingen hans var veldig uklar. Helt umulig å skjønne om han bare vil være venner men mistenker at du vil noe mer, vil noe mer selv, eller mener at det ikke er vits å treffes mer fordi det aldri blir noe mer en prat. Send din melding du, den er klar og tydelig. Anonymkode: ba99d...daf 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Ja det kan du, men jeg ville kuttet ned det siste og ikke gjort det så innvikla, da blir det mer kleint, enn søtt og saklig og enkelt å forholde seg til 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Hmm lurer jo på det samme. Jeg kan jo ikke svare for din del, du er vanskelig å lese, men jeg vet med meg selv at jeg vil noe mer :)" Anonymkode: 601da...a91 Og kanskje slenge på et "Hva tenker du?" på slutten. Anonymkode: 093ca...93c 8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 Ja veldig bra svar, men som personen over sier så burde du slenge på "hva tenker du?" På slutten Anonymkode: af290...357 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 Takk, dere! Slang på "hva tenker du?" på slutten, så får vi se... Synes dette er skikkelig nervepirrende, for som en over her sa: Hva mente han egentlig med meldinga? Basert på oppførselen hans sist, så tror jeg vel egentlig han er "utålmodig". Merket jeg ble ganske lei meg av dette Anonymkode: 601da...a91
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk, dere! Slang på "hva tenker du?" på slutten, så får vi se... Synes dette er skikkelig nervepirrende, for som en over her sa: Hva mente han egentlig med meldinga? Basert på oppførselen hans sist, så tror jeg vel egentlig han er "utålmodig". Merket jeg ble ganske lei meg av dette Anonymkode: 601da...a91 Dette med 'oppførselen' hans er nye opplysninger for oss... hva skjedde? Anonymkode: 1155e...095
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #9 Skrevet 9. november 2017 Jeg syntes meldingen hans var veldig uklar. Den betyr enten at han ønsker noe mer en bare prat (og at det kanskje er du som holder igjen), eller så betyr den at han frykter at du tenker at dette kan bli noe mer (har missforstått relasjonen deres), men prøver å understreke at han liker jo å treffe deg, å prate med deg (altså være en venn). Anonymkode: 77775...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #10 Skrevet 9. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette med 'oppførselen' hans er nye opplysninger for oss... hva skjedde? Anonymkode: 1155e...095 Vanskelig å beskrive, men handler om væremåten hans generelt. Og at han _ba_ om å få kysse meg. Anonymkode: 601da...a91
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #11 Skrevet 9. november 2017 Fikk svar nå, han føler visst at han møtte seg selv litt i døra. Han trenger visst også en del tid, og får dårlig samvittighet av å la ting gå fremover fordi han ikke helt hvor han selv står. Samtidig som han trenger at ting går fremover for å finne ut hva han vil. Og at hvis vi er like på det punktet Så gjør vi hverandre bare usikre. Så ja. Hva svarer jeg på dét? Jeg tenker jo at det er to muligheter; enten så fortsetter vi å "la ting gå fremover", eller så avslutter vi det nå. Jeg har lyst til å prøve litt til, men full forståelse om du ikke vil det samme. Vi har gjort hverandre usikre med å være like, men egentlig er jo den likheten bare en fordel om vi klarer å være åpne om den... Anonymkode: 601da...a91 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #12 Skrevet 9. november 2017 Så mye StReSs..... tror jeg hadde latt han saaail awaaaay.... livet er for kort til stressa menn, det skal være lyst, lidenskap og forelskelse.. Anonymkode: 8151a...635 8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #13 Skrevet 9. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk svar nå, han føler visst at han møtte seg selv litt i døra. Han trenger visst også en del tid, og får dårlig samvittighet av å la ting gå fremover fordi han ikke helt hvor han selv står. Samtidig som han trenger at ting går fremover for å finne ut hva han vil. Og at hvis vi er like på det punktet Så gjør vi hverandre bare usikre. Så ja. Hva svarer jeg på dét? Jeg tenker jo at det er to muligheter; enten så fortsetter vi å "la ting gå fremover", eller så avslutter vi det nå. Jeg har lyst til å prøve litt til, men full forståelse om du ikke vil det samme. Vi har gjort hverandre usikre med å være like, men egentlig er jo den likheten bare en fordel om vi klarer å være åpne om den... Anonymkode: 601da...a91 Hvor gamle er dere? Typ elever på videregående eller voksne? Spør fordi det har noe å si for hva du burde tenke/finne deg i/vente på. Anonymkode: 1155e...095
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #14 Skrevet 9. november 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å beskrive, men handler om væremåten hans generelt. Og at han _ba_ om å få kysse meg. Anonymkode: 601da...a91 Han er uerfaren? Anonymkode: 1155e...095 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #15 Skrevet 9. november 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk svar nå, han føler visst at han møtte seg selv litt i døra. Han trenger visst også en del tid, og får dårlig samvittighet av å la ting gå fremover fordi han ikke helt hvor han selv står. Samtidig som han trenger at ting går fremover for å finne ut hva han vil. Og at hvis vi er like på det punktet Så gjør vi hverandre bare usikre. Så ja. Hva svarer jeg på dét? Jeg tenker jo at det er to muligheter; enten så fortsetter vi å "la ting gå fremover", eller så avslutter vi det nå. Jeg har lyst til å prøve litt til, men full forståelse om du ikke vil det samme. Vi har gjort hverandre usikre med å være like, men egentlig er jo den likheten bare en fordel om vi klarer å være åpne om den... Anonymkode: 601da...a91 Hvis han er så usikker på dere at han ikke kan date deg eksklusivt, hadde jeg bare sagt (om jeg var deg) at han får finne ut av det, og frem til da, hadde jeg ansett båten som sunket, og datet andre. Enten vi han bare date deg, og at du bare dater han, eller så vil han ikke date bare deg, og da kan han heller ikke forvente at du gjør det samme. Gi han gjerne litt tid å se hva det kan bringe, men i mellomtiden, la han jobbe for deg, la han gi deg oppmerksomhet, og la han bli litt usikker på deg. Høres ut som om han er for sikker på at du sitter på stedet hvil, mens han er ute å sjekker farvannet. Plutselig sitter du der om et halvt år, med hjerte knust, fordi du har holdt deg tro til en som plutselig har funnet en annen, og at han tross alt ikke lovet deg noenting, og den unner jeg deg ikke. Anonymkode: 77775...c3e 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #16 Skrevet 9. november 2017 Og i mine ører, høres det ut (for å være ærlig) som å være en pen avvisning. Han har tross alt nå sagt at han er usikker på om (du) oppfatter dette bare som prat, eller dating. Og han har tross alt sagt at han får dårlig samvittighet, da han ikke kan love deg noe. Og han har tross alt sagt rett ut at han ikke vet hva han vil. Men at du gjerne må henge rundt (han må ha deg til å date han/at det går fremover, for å se. Det er bare en dårlig unnskyldning for å ha sex). Hallo, enten så liker han deg jo, eller så gjør han ikke det, han trenger ikke at du setter av din tid, og knytte deg til bare han, for å finne ut av det. Anonymkode: 77775...c3e 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #17 Skrevet 9. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fikk svar nå, han føler visst at han møtte seg selv litt i døra. Han trenger visst også en del tid, og får dårlig samvittighet av å la ting gå fremover fordi han ikke helt hvor han selv står. Samtidig som han trenger at ting går fremover for å finne ut hva han vil. Og at hvis vi er like på det punktet Så gjør vi hverandre bare usikre. Så ja. Hva svarer jeg på dét? Jeg tenker jo at det er to muligheter; enten så fortsetter vi å "la ting gå fremover", eller så avslutter vi det nå. Jeg har lyst til å prøve litt til, men full forståelse om du ikke vil det samme. Vi har gjort hverandre usikre med å være like, men egentlig er jo den likheten bare en fordel om vi klarer å være åpne om den... Anonymkode: 601da...a91 Her syns jeg du bør avslutte. Skrive at "ok, da er det kanskje ikke så lurt av vi blander oss noe mer med hverandre" for hvis dere gjør det kommer en av dere garantert til å bli heftig såra uansett og sannsynligheten her er størst for at det blir deg. Han aner ikke hva han vil og syntes han holder deg for narr ved å eskalere dette noe videre . Det sier sitt . Anonymkode: 093ca...93c 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #18 Skrevet 9. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fikk svar nå, han føler visst at han møtte seg selv litt i døra. Han trenger visst også en del tid, og får dårlig samvittighet av å la ting gå fremover fordi han ikke helt hvor han selv står. Samtidig som han trenger at ting går fremover for å finne ut hva han vil. Og at hvis vi er like på det punktet Så gjør vi hverandre bare usikre. Så ja. Hva svarer jeg på dét? Jeg tenker jo at det er to muligheter; enten så fortsetter vi å "la ting gå fremover", eller så avslutter vi det nå. Jeg har lyst til å prøve litt til, men full forståelse om du ikke vil det samme. Vi har gjort hverandre usikre med å være like, men egentlig er jo den likheten bare en fordel om vi klarer å være åpne om den... Anonymkode: 601da...a91 Ville avsluttet det hvis det var svaret. Det blir litt sånn som med joggesko fra G-sport man kan levere inn igjen etter å ha testet dem, og få noen andre hvis man ikke liker dem, bare med folk..greit for den ene parten men lite hensiktsmessig for skoen. Anonymkode: ba99d...daf 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #19 Skrevet 9. november 2017 Jeg hadde ikke tolket så mye, hadde heller spurt "Hva mener du? Utdyp" Anonymkode: fed30...f19 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #20 Skrevet 9. november 2017 Gah, merker JEG blir skikkelig usikker av dette. Sa fra til han at vi gjerne kan avslutte ting her og nå, men det ville han ikke. Han synes bare begge to skal senke skuldrene, fortsette å møtes også ser vi hva som skjer. At vi ikke har noe å tape på å fortsette. Jeg svarte noe halvhjertet at neida, vi har vel ingenting å tape på det. Så skrev jeg at han får si fra neste gang han vil finne på noe. Han svarte da at han er opptatt hele helgen. Det er jeg også, samt mandag, så jeg svarte at jeg er ledig tidligst tirsdag. Etter det har jeg ikke hørt noe. Mener ikke å gi signal om at jeg sitter og venter på han, håper ikke jeg gjorde det heller? Tror uansett han får seg en "vekker"; jeg har nemlig vært den som har tatt initiativ til small talk via sms (noe han har uttrykt at han har satt pris på), men ikke søren at jeg gjør det nå de nærmeste dagene. Nå skal jeg tilbake på tinder. Tar gjerne i mot noen trøstende ord, for jeg merker at dette går litt inn på meg. Lurer liksom på hva jeg har gjort galt/skremt han med Anonymkode: 601da...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå