Gjest Ninakanin Skrevet 26. januar 2005 #1 Del Skrevet 26. januar 2005 Har akkurat spist middag,noen skikkelig gode hamburgere. Og da tenkte jeg: Hvorfor i alle verdens land og rike heter det HAMburgere? Det er jo ikke noe skinke i dem i det hele tatt! Ham er jo engelsk for skinke, liksom, og... Ja. Poenget mitt er: Hvorfor, why oh why, heter det noe det ikke er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #2 Del Skrevet 26. januar 2005 Kanskje retten ble oppfunnet i Hamburg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #3 Del Skrevet 26. januar 2005 Her kan du lese hvorfor: http://www.coolquiz.com/trivia/explain/doc...s/hamburger.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. januar 2005 #4 Del Skrevet 26. januar 2005 Utrolig kjedelig svar på et veldig morsomt spørsmål. Hmfrh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. januar 2005 #5 Del Skrevet 26. januar 2005 Her kan du lese hvorfor: http://www.coolquiz.com/trivia/explain/docs/hamburger.asp Det stod her at McDonalds har solgt så og så mange hamburgere. Når har de solgt hamburgere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. januar 2005 #6 Del Skrevet 26. januar 2005 Ja jeg trodde de var storprodusenter av papp, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #7 Del Skrevet 27. januar 2005 Mmmmmmmmmm Hamburger....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 27. januar 2005 #8 Del Skrevet 27. januar 2005 Fy spyle - begynne å snakke om hamburgere på en torsdag formiddag når det fortsatt er halvannen time til lunch...Og det blir ikke hamburger da heller... Vil ha hamburger. Nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå