Gjest Balian de Ibelin Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 https://www.buzzfeed.com/rebeccalgrow/furnish-your-living-room-at-ikea-well-reveal-what-37ow7?origin=filqui&utm_term=.nlRozJzYb#.iqEX2k20x Jeg fikk You got: 75% Adult You're adulting pretty hardcore and are probably in the career-building phase of your life. Be sure to indulge your childish instincts every now and then to remain balanced.
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 You got: 90% Adult Congratulations, you're a total adult! You've got your stuff together and your priorities straight. Just don't forget to let loose every once in a while!
Gjest Nematocera Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 "You got: 40% Adult While mature, you're in no rush to become a full-fledged adult. Instead, focus on exploring your passions and enjoying life while you can. Good for you!"
FantasDick Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 You got: 15% Adult You are the epitome of a child-at-heart! Your sense of whimsy is infectious to everyone around you, and you continue to see life in a fresh way. 1
Troll! Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 You got: 40% Adult While mature, you're in no rush to become a full-fledged adult. Instead, focus on exploring your passions and enjoying life while you can. Good for you! 2
Bonusmammaen Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 1 time siden, Troll! skrev: You got: 40% Adult While mature, you're in no rush to become a full-fledged adult. Instead, focus on exploring your passions and enjoying life while you can. Good for you! Samme her vil alltid forbli litt barnslig. 3
Gjest Axl Rose Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 You got: 15% Adult You are the epitome of a child-at-heart! Your sense of whimsy is infectious to everyone around you, and you continue to see life in a fresh way.
momo Skrevet 9. november 2017 #12 Skrevet 9. november 2017 Fikk 90%, men stusser litt på det, da jeg valgte mye av det som var mest fargerikt. Og følte jeg aldri valgte det som var voksent. 1
Gjest Axl Rose Skrevet 9. november 2017 #13 Skrevet 9. november 2017 (endret) Bare jeg og fantasdick som er så lite voksen Endret 9. november 2017 av Axl Rose
Entern Skrevet 1. desember 2021 #14 Skrevet 1. desember 2021 40% Adult While mature, you're in no rush to become a full-fledged adult. Instead, focus on exploring your passions and enjoying life while you can. Good for you!
Dolce Skrevet 1. desember 2021 #15 Skrevet 1. desember 2021 15% 😁 You are the epitome of a child-at-heart! Your sense of whimsy is infectious to everyone around you, and you continue to see life in a fresh way.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå