Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver torsdag "låner" kundesenteret i kommunen meg til å sitte i resepsjonen, når jeg er på jobb som sekretær i vikarformidling(innen kommunen)

Det innebærer at jeg må sitte i resepsjonen mens jeg tar i mot bestillinger av vikarer, ringer rundt, fikser andre ting ihht vikarformidling + oppgaver i resepsjonen som kundebehandling, lager parkeringskort, kopierer dokumenter for kunder, finner eiendomsmapper++++...

Har man rett på noe ekstra lønn for dette? 

Anonymkode: 0bc43...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Du jobber jo dobbelt! I tillegg til at du gjør en jobb som ikke er en del av stillingsbeskrivelsen din (regner jeg med). Ta det opp.

Anonymkode: ab114...2da

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Du jobber jo dobbelt! I tillegg til at du gjør en jobb som ikke er en del av stillingsbeskrivelsen din (regner jeg med). Ta det opp.

Anonymkode: ab114...2da

Hun jobber jo ikke dobbelt om hun fortsatt har samme arbeidstid.

Ts, har du personalansvar eller annet lederansvar når du sitter i resepsjonen? Hvis de blir for mange arbeidsoppgaver slik at du ikke rekker alt må du si fra at de må ansette en person til, men kan ikke se at litt flere arbeidsoppgaver skal gjøre noe i forhold til lønn.

Anonymkode: b6db1...f44

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun jobber jo ikke dobbelt om hun fortsatt har samme arbeidstid.

Ts, har du personalansvar eller annet lederansvar når du sitter i resepsjonen? Hvis de blir for mange arbeidsoppgaver slik at du ikke rekker alt må du si fra at de må ansette en person til, men kan ikke se at litt flere arbeidsoppgaver skal gjøre noe i forhold til lønn.

Anonymkode: b6db1...f44

Jeg har jo dobbelt opp med arbeid :) Meste er ikke engang under min stilling. Tror ikke jeg har noe ansvar sånt sett nei, men jeg blir satt til å "passe på" lærlingen og ei som er her fra nav, om ingen andre er her liksom, om de er på møter osv. 

Skrevet

Jeg sendte hvertfall en mail til daglig leder her jeg er + daglig leder for hele enheten, så får se hva de sier. Greit å høre :) 

Skrevet

Nei, det er jo samme arbeidsgiver, og det å ivareta flere arbeidsoppgaver i en periode, så lenge det kan gjøres innenfor arbeidstiden din, gir ikke rett til mer lønn. Det gjør de fleste iblant. Men du kan jo gjerne bruke det som argument i en lønnsforhandling. 

Skrevet

Hvis du gjør dobbelt så mye, så må du ha en veldig slapp jobb i utgangspunktet.

Anonymkode: 0da7c...7fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...