Gå til innhold

Glidelås på dongeribukser som ikke fungerer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

2/10 dongeribukser jeg eier har glidelås som fungerer. Er det noen andre her som kjøper dongeribukser og så fungerer ikke glidelås? Det virker som den holder seg oppe når jeg prøver buksene, men etter å ha brukt den litt har jeg åpen splitt.. 

Kjøper dongeribuksene mine på bikbok, h&m, cubus, lindex, etc. Har det noe å si kanskje? Dårligere kvalitet? 

Anonymkode: 24b5a...732

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lever de hos en syerske å få dem til å bytte glidelås :P jeg har aldri hatt det problemet, å kjøper bukser på ellos, Cubus osv

Anonymkode: 770cc...844

Skrevet

Er buksene veldig ettersittende/trange, så kan det være årsaken. Skjer det samme med bukser som er litt mer romslige?

Anonymkode: 8cdd1...fd1

• Liker 2
Skrevet

Tror alle mine bukser er fra Cubus, verken de som er slim fit eller de som er helt løse har problemer med glidelåsen. Du kan jo feste en nøkkelring til zippen og tre den rundt knappen øverst før du lukker helt. Da glir den ikke ned.

zippen: aner ikke om det heter det, men ihvertfall den tingen du drar i for å lukke glidelåsen.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Aloe_Vera skrev:

Tror alle mine bukser er fra Cubus, verken de som er slim fit eller de som er helt løse har problemer med glidelåsen. Du kan jo feste en nøkkelring til zippen og tre den rundt knappen øverst før du lukker helt. Da glir den ikke ned.

zippen: aner ikke om det heter det, men ihvertfall den tingen du drar i for å lukke glidelåsen.

http://www.nettavisen.no/nyheter/mathilde-(2)-har-funnet-opp-et-helt-nytt-ord/3422771429.html

Det heter visst glidenøkkel :nigo:

Anonymkode: 7eeef...8d7

• Liker 1
Skrevet
På 9.11.2017 den 11.22, AnonymBruker skrev:

2/10 dongeribukser jeg eier har glidelås som fungerer. Er det noen andre her som kjøper dongeribukser og så fungerer ikke glidelås? Det virker som den holder seg oppe når jeg prøver buksene, men etter å ha brukt den litt har jeg åpen splitt.. 

Kjøper dongeribuksene mine på bikbok, h&m, cubus, lindex, etc. Har det noe å si kanskje? Dårligere kvalitet? 

Anonymkode: 24b5a...732

Jeg har et dongeriskjørt jeg er veldig glad i, bortsett fra at glidelåsen er ødelagt. Dette ordner jeg med strikk festet i glideren på glidelåsen som er langt nok til at når glidelåsen er opp, så trer jeg strikken inn på knappen før jeg knapper knappen i livet igjen. Billig og enkelt. Bruker strikk jeg kjøper i metervis på sybutikken. 

Anonymkode: 7ddbe...167

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...