AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Del Skrevet 9. november 2017 Spørsmål til dere menn. Leser ofte her at menn synes det er uinteressant å snakke med kvinner. Har aldri helt skjønt hvorfor men.. Spørsmålet mitt: Sitter dere og prater time etter time med en kvinne dere ikke er litt betatt av/interessert i? Har dere venninner som dere kan sitte og prate i timevis med? Eller er dette bare 'venninner'? Anonymkode: 96591...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Del Skrevet 9. november 2017 Klart det er kvinner jeg bare er venner med, men det betyr ikke at jeg ikke vil knulle de. Bortsett fra min søster selvsagt Anonymkode: 7dbb0...017 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Del Skrevet 9. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Klart det er kvinner jeg bare er venner med, men det betyr ikke at jeg ikke vil knulle de. Bortsett fra min søster selvsagt Anonymkode: 7dbb0...017 Hvorfor vil du knulle dem? Bare fordi? Anonymkode: 96591...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #4 Del Skrevet 9. november 2017 35 minutes ago, AnonymBruker said: Klart det er kvinner jeg bare er venner med, men det betyr ikke at jeg ikke vil knulle de. Bortsett fra min søster selvsagt Anonymkode: 7dbb0...017 33 minutes ago, AnonymBruker said: Hvorfor vil du knulle dem? Bare fordi? Anonymkode: 96591...000 Tilleggsspørsmål: Vil du kunne fortsette å være venner med dem etterpå? Anonymkode: 0bb75...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #5 Del Skrevet 9. november 2017 Knulling er knulling, følelser er noe annet. Vennskap er vennskap, følelser er ikke svart-hvitt. De aller aller fleste oppegående mennesker klarer å sosialisere med begge kjønn og ha godt utnytte av å sosialisere med begge kjønn. Se rundt deg på TV-kanalene, i filmer, i bøker, i skolesammenheng... Feridg med den saken... Anonymkode: 39801...1f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 9. november 2017 #6 Del Skrevet 9. november 2017 Ja har ei jeg har pratet med sånn ca hver dag i 7 år. Før hun fikk barn for 1 år siden pratet vi i snitt 2-5 timer per dag. Nå prater vi 30min-2 timer per dag. Det er forøvrig min eneste venn også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #7 Del Skrevet 9. november 2017 "Venninner" av menn er stort sett kvinner de vil ha seg med men som avviste dem og noen ganger kvinner de har hatt seg med som de selv har avvist men som kan være grei å ha som en nødløsning i fremtiden. Anonymkode: 3db13...4bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #8 Del Skrevet 9. november 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Knulling er knulling, følelser er noe annet. Vennskap er vennskap, følelser er ikke svart-hvitt. De aller aller fleste oppegående mennesker klarer å sosialisere med begge kjønn og ha godt utnytte av å sosialisere med begge kjønn. Se rundt deg på TV-kanalene, i filmer, i bøker, i skolesammenheng... Feridg med den saken... Anonymkode: 39801...1f2 Spurte ikke om sosialisering. Spurte om å sitte i sofa/på kafé og prate i timevis. Anonymkode: 96591...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 9. november 2017 #9 Del Skrevet 9. november 2017 Jeg har en kvinnelig kollega som jeg omgås også på fritiden. Vi gjør ofte ting sammen når det passer, går fjellturer, trener, spiser sammen av og til. Folk tenker sikkert sitt, men jeg kunne ikke tenkt meg å gå til sengs med henne. Vi har en hyggelig og lett flørtende tone, så det er en viss mann/kvinne-spenning mellom oss selv om det ikke er aktuelt med noe forhold. Det er koselig og givende å prate med henne. Hun er aldri "mensen-sur", blid og hyggelig, og trives nok bedre blant gutter enn i typisk jentegrupper. Jeg tenker at hun må være et fantastisk koneemne for den rette mannen. Det er ikke meg, som sagt, for vi er på ulike steder i livet, hun er skilt og har barn, og er ikke den type kvinne jeg faller for på andre måter. Har ingen erotiske tanker om henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #10 Del Skrevet 9. november 2017 3 minutter siden, Horten Market skrev: Jeg har en kvinnelig kollega som jeg omgås også på fritiden. Vi gjør ofte ting sammen når det passer, går fjellturer, trener, spiser sammen av og til. Folk tenker sikkert sitt, men jeg kunne ikke tenkt meg å gå til sengs med henne. Vi har en hyggelig og lett flørtende tone, så det er en viss mann/kvinne-spenning mellom oss selv om det ikke er aktuelt med noe forhold. Det er koselig og givende å prate med henne. Hun er aldri "mensen-sur", blid og hyggelig, og trives nok bedre blant gutter enn i typisk jentegrupper. Jeg tenker at hun må være et fantastisk koneemne for den rette mannen. Det er ikke meg, som sagt, for vi er på ulike steder i livet, hun er skilt og har barn, og er ikke den type kvinne jeg faller for på andre måter. Har ingen erotiske tanker om henne. Hun har det garantert om deg. Hvis ikke hadde hun ikke giddet å bruke så mye tid på deg. Hvorfor flørter du uten å være interessert? Anonymkode: 96591...000 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #11 Del Skrevet 9. november 2017 Hvorfor knullerdere menn kvinner som har gitt tydelig beskjed om at de ikke vil ha ett forhold kun basert på det.. Later en stund som dere har følelser for å få, også dumpe! Er dere så desperat..? 😃 Anonymkode: c912d...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Walkingdead Skrevet 9. november 2017 #12 Del Skrevet 9. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har det garantert om deg. Hvis ikke hadde hun ikke giddet å bruke så mye tid på deg. Hvorfor flørter du uten å være interessert? Anonymkode: 96591...000 Fordi folk er forskjellige og fordi flørting gir liv og energi. Jeg flørter titt og stadig, både med menn og kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 9. november 2017 #13 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Ja jeg kan snakke med de lenge om alt. De vil alltid lytte, men jeg er flink til å skjule og holde alt for meg selv. Vil liksom ikke plage de, men bedre venninner kan jeg ikke be om. Kan til og med snakke om sport, biler og motorsykler med de. Så har de ofte fått sittet bakpå når jeg kjører. Dessverre har jeg følelser for hun ene, men hun har type. Endret 9. november 2017 av Axl Rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #14 Del Skrevet 9. november 2017 Min samboer har sesong venninner og kompiser som driver samme sport. Han skravler like godt med jenter som gutter i timesvis. I det miljøet er det forsåvidt mest guttejenter, noe jeg også er. Jeg kan selv gli rett inn i et guttemiljø og ha flere kompiser. Ser ikke på dem på en seksuell måte og hvis min samboer hadde sett venninnene på en seksuell måte, ville jeg merket det fort. Anonymkode: 78194...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneA Skrevet 9. november 2017 #15 Del Skrevet 9. november 2017 Det er ingen problem. Har få/ ingen seksuelle interesser av mine venninner. Trives best sammen med damer sosialt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alanya Skrevet 9. november 2017 #16 Del Skrevet 9. november 2017 Guys complain about being friendzone and says Girls are mean and selfish, but imagine Your male friend turns creepy and thinks you Owe him sex. Now thats mean and selfish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 9. november 2017 #17 Del Skrevet 9. november 2017 5 minutter siden, Alanya skrev: Guys complain about being friendzone and says Girls are mean and selfish, but imagine Your male friend turns creepy and thinks you Owe him sex. Now thats mean and selfish. Om gutten klager over at han havnet i friendzone så er jo det en indikasjon på at han ikke er hennes venn i første omgang, men en beiler. Det er ikke "mean" eller "selfish" å være romantisk tiltrukket av noen. Forøvrig er det ikke bare menn som kan havne i friendzonen - men også kvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alanya Skrevet 9. november 2017 #18 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) 5 minutter siden, WubWub skrev: Om gutten klager over at han havnet i friendzone så er jo det en indikasjon på at han ikke er hennes venn i første omgang, men en beiler. Det er ikke "mean" eller "selfish" å være romantisk tiltrukket av noen. Forøvrig er det ikke bare menn som kan havne i friendzonen - men også kvinner. Ja helt enig, derfor syntes jeg det er viktig og vesentlig at menn som liker en dame bør gi uttrykk for det og være åpen om intensjonene sine fra tidlig av, sånn at verken hun føler seg skuffet over å ha blitt seksualisert av en venn som har vist seg å ha helt andre intensjoner enn å være vennen hennes, eller at han føler seg skuffet over å ikke få den relasjonen med jenta han egentlig håper på. Gjelder også andre veien ja Blir bare dumt og ubehagelig for begge om man går rundt å later som å være venn og egentlig vil noe mer, der den ene tror man har en fortrolig og trygg bestevenn mens den andre tror man er på vei til å få komme i buksa på den man har brukt tid sammen med og at vennskapsklemmene eller samtalene betyr noe romantisk når det bare er ment vennlig. Endret 9. november 2017 av Alanya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 9. november 2017 #19 Del Skrevet 9. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ofte her at menn synes det er uinteressant å snakke med kvinner. Har aldri helt skjønt hvorfor men. Saken er jo den, grovt sett, at menn prater om et tema, mens kvinner prater for å prate. Det betyr ikke at kvinner bare prater om likegyldige og uinteressante ting og ikke har tema på det som de prater om. Men praten er i seg selv mer givende for kvinner enn for menn. Det er rett og slett en måte å sosialtisere på. Så mens kvinner prater og blir kjent, før de gjør noe, så har menn utbytte av å gjøre noe sammen. (Svært utbytte av å sitte med fiskestangene, timesvis, taus. Til omsider et kremt og da er de verdens beste venner.) Og derfor er det at vi ikke klarer, menn og kvinner, å møtes helt på dette. Han føler at han må finne på noe å gjøre sammen med henne, hun føler hun må finne på noe å prate med han om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #20 Del Skrevet 9. november 2017 10 minutter siden, draug 75 skrev: Saken er jo den, grovt sett, at menn prater om et tema, mens kvinner prater for å prate. Det betyr ikke at kvinner bare prater om likegyldige og uinteressante ting og ikke har tema på det som de prater om. Men praten er i seg selv mer givende for kvinner enn for menn. Det er rett og slett en måte å sosialtisere på. Så mens kvinner prater og blir kjent, før de gjør noe, så har menn utbytte av å gjøre noe sammen. (Svært utbytte av å sitte med fiskestangene, timesvis, taus. Til omsider et kremt og da er de verdens beste venner.) Og derfor er det at vi ikke klarer, menn og kvinner, å møtes helt på dette. Han føler at han må finne på noe å gjøre sammen med henne, hun føler hun må finne på noe å prate med han om. Men det betyr at om en mann sitter lenge og prater med en kvinne, så gjør han noe han egentlig ikke liker? Han liker altså henne? Anonymkode: 96591...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå