AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 I går da daten min skulle dra hjem, var jeg usikker på om han ville kysse meg til tross for at vi kysset flere ganger sist vi skilte lag. Jeg var dermed i ferd med å gi han en klem da han spurte; "kan jeg få gi deg et lite kyss?" Jeg responderte da bare med å kysse han. Vi kysset et par ganger før han gikk ut døra. Han humret for seg selv på vei ut. Da jeg spurte hva han lo av, svarte han bare: "Det var jo morsomt". Har jeg grunn til å stresse eller føle meg teit? Eller skal jeg la det gå og tenke at han bare syntes det var litt søtt? Neste gang trenger jeg vel i hvertfall ikke lure på om han vil ha kyss eller ikke... Anonymkode: 93c43...6ab
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Tredje tråden du lager om dette...... Nei du har ikke grunn til å stresse eller føle deg teit. Herregud. Kyssing er søtt og alle datingrelasjoner kan være kleint av og til. Ikke noe å tenke noe mer på! Du liker han tydeligvis mye siden du overtenker sånn over helt ubetydelig ting. Anonymkode: f3db6...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Han spurte om et kyss og du er usikker på om han ville kysse? Verden er rar Anonymkode: 210e6...3dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå