AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Er det et godt tegn at han kan snakke med meg i mange timer og ikke bli lei? Vi kysser når vi skilles, men ikke noe mer. Har altså ikke hatt sex ennå (to måneder siden vi begynte å date). Er det teit av meg å føle på det når det ikke virker som han kjeder seg? Jeg vil jo det skal skje snart, men i skrivende stund har jeg mensen. Jeg har vært utsatt for voldtekt, noe som gjør at jeg må bruke litt tid. Skal jeg sende han melding og forklare hvorfor jeg er så treig? Eller skal jeg heller være mer frempå neste gang vi ses? Teit å lage en stor sak ut av det når han tross alt virker fornøyd? Anonymkode: 92584...f36
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Ikke lag en stor sak ut av det. Du skal heller aldri unnskylde deg for ting som gjelder dine egne grenser og følelser. Ting skjer når det skjer, ikke stress Anonymkode: d3f77...569 6
Gjest Cathe. Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke lag en stor sak ut av det. Du skal heller aldri unnskylde deg for ting som gjelder dine egne grenser og følelser. Ting skjer når det skjer, ikke stress Anonymkode: d3f77...569 Veldig sant dette! Synes det høres ut som du har funnet deg en skikkelig mann, ts. Ta det i ditt tempo og nyt spenningen. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Dette er helt vanlig, tro det eller ei Anonymkode: c252f...098 2
Alanya Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Nei det er ingen hensikt i å unnskylde seg. To måneder er ikke å være treig(hadde vært annerledes om det var et halvt eller helvt år) Virker som han er helt komfortabel med det tempoet selv siden han ikke har prøvd på mer enn å kysse deg, så ja det ville blitt mer teit om du lagde en stor sak ut av det syns jeg! Når du føler deg klar så kan du selv ta iniativ til mer nærhet, så sender du et signal til han om at det er grønt lys for at han også tar mer iniativ til mer nærhet 2
Alanya Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke lag en stor sak ut av det. Du skal heller aldri unnskylde deg for ting som gjelder dine egne grenser og følelser. Ting skjer når det skjer, ikke stress Anonymkode: d3f77...569 Helt enig! Veldig sant og riktig! 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 Tusen takk for beroligende ord, og godt å vite at jeg ikke er helt rar 😅 Anonymkode: 92584...f36 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 Det viktigste er at han respekterer deg og dine grenser, noe som det virker som at han gjør! Virker som at han virkelig liker deg og vil bli kjent med deg. Tror du har funnet deg en det er verdt å spare på. Anonymkode: b1e19...ea7 1
draug 75 Skrevet 10. november 2017 #9 Skrevet 10. november 2017 Han respekterer deg o gdine grenser, så til de grader at han ikke kommer fra prating og kyssing og videre. Det er ikke et ukjent fenomen. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #10 Skrevet 10. november 2017 Han er homo. Anonymkode: 8ae26...e4f 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #11 Skrevet 10. november 2017 8 timer siden, draug 75 skrev: Han respekterer deg o gdine grenser, så til de grader at han ikke kommer fra prating og kyssing og videre. Det er ikke et ukjent fenomen. Helt klart endel mannfolk som aldri tar initiativ. Han kan være et godt kjæresteemne for det, men vær obs på at han kan være tiltaksløs og passiv også på andre områder. Hvis ts liker fyren, så har hun et like stort ansvar for å ta det videre. Anonymkode: fe534...b16
Gjest Minesveiper Skrevet 10. november 2017 #12 Skrevet 10. november 2017 Mulig han bare er litt forsiktig av seg ts Det gjør sikkert ikke noe om du er litt frempå.
draug 75 Skrevet 11. november 2017 #13 Skrevet 11. november 2017 På 10/11/2017 den 19.47, AnonymBruker skrev: Helt klart endel mannfolk som aldri tar initiativ. Han kan være et godt kjæresteemne for det, men vær obs på at han kan være tiltaksløs og passiv også på andre områder. Hvis ts liker fyren, så har hun et like stort ansvar for å ta det videre. Anonymkode: fe534...b16 Sjøl om han fikk henne til sengs på tre timer, kunne det være det eneste tiltaket han eide. Så det beviser ingen ting. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå