AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Sliter så med å velge.. Noen som jobber i barnehage? Hva trengs mest i barnehagen? Noe som vil være fordel når jeg søker jobb? Valget står mellom ledelse, friluftsliv, småbarnpedagogikk og språkstimulering Anonymkode: f3961...92b
ForestRun Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Alle de tre er veldig aktuelle i bhg Hva vil du helst jobbe med? Småbarn eller store barn? Småbarnsped er lurt hvis du tenker å jobbe med de yngste. Friluftsliv hvis du skal jobbe med storbarn, Og kanskje du får jobb på narurbhg. Språk er aktuelle i alle aldre
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Hva vil du helst fordype deg i? Jeg må selv velge fordypning innen 23.12, valget står mellom de yngste barna, natur og bevegelse, mangfold og namibia(utveksling). Blir nok mangfold her, men har ikke helt bestemt meg enda.. Anonymkode: e92a6...8c3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Av interesse og fordi jeg synes det er koselig med små barn, så småbarnspedagogikk, men tenker jo å at jeg vil være attraktiv på arbeidsmarkedet, å ønsker å fordype med og få en kompetanse som trengs i barnehager, derfor usikker.. Hi Anonymkode: f3961...92b
Hada Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Irriterte meg litt over at vi måtte velge en fordypning, for alle er egentlig like relevant... :/ Jeg valgte språkstimulering, fordi der og da interesserte det meg. Men det gjaldt for barn fra 4-8 år. Også endte jeg opp med å jobbe med småbarn. Så hvis du helst vil velge for å være attraktiv vil jeg anbefale ledelse. Det har du bruk for uansett som barnehagelærer, og sikkert veldig kjekt å ha bakgrunnen. Jeg følte meg helt lost når jeg ble ansatt som helt nyutdannet rett i ped.leder-stilling Dessuten vil du jo få mulighet for kursing og annen for for fordypning senere i arbeidslivet. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 Vi har ledelse som et eget fag siste året, og har derfor ikke det som en valgmulighet. Trodde oppbyggingen av studiet var nokså lik på landsbasis? Anonymkode: 4dacb...46e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Av interesse og fordi jeg synes det er koselig med små barn, så småbarnspedagogikk, men tenker jo å at jeg vil være attraktiv på arbeidsmarkedet, å ønsker å fordype med og få en kompetanse som trengs i barnehager, derfor usikker.. Hi Anonymkode: f3961...92b Ledelse er jo veldig lurt å velge, samtidig er det behov for flere folk med fordypning om småbarn! Men tenker at du først og fremst burde velge det du har lyst til Tror nok ikke det blir store problemet å få jobb når du er ferdig utdannet, hvert fall ikke om du kan flytte litt på deg Anonymkode: e92a6...8c3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 Kan ikke flytte på meg, er voksen student med familie, hus og lån. Derfor viktig å få jobb når jeg er ferdig. Hi Anonymkode: f3961...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå