AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Hei Her kan vi tipse hverandre om gode tilbud på klær og sko (alle typer) både til barn og voksne. Tips fra meg i dag: Stormberg.no har gode tilbud i dag til vokse og barn, i tillegg til mye bra og billig i outleten. Boxer dame fra kr 29,- I linken under finnes også mange gode tilbud på klær (i tillegg til interiør). Anonymkode: a2a7d...775 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Vinterjakker, dame. I trådene under er det flere gode tips om rimelige og gode jakker. Denne http://www.helsport.no/kvitfjell-damebl.a. som er kraftig satt ned i pris hos Helsport grunnet at de skal slutte å produsere klær (se outleten for klær http://www.helsport.no/outlet/klaerpå Helsport.no for flere supre vinterjakker) . Anonymkode: a2a7d...775 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 XXL.no er stedet der jeg kjøper gode vintersko m.m. De har ofte kampanjetilbud, og spesialtilbud til nyhetsbrevmottakere. Akkurat nå i disse dager har de også gode vintersko i skinn og i goretex til lave priser. Anonymkode: a2a7d...775 1
Hanne67 Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Den 24. november er det Black Friday, og noen har tilbud hele uka også. 1
Perelandra Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 KappAhl har morgenshopping mellom kl. 8 og 10 i morgen. Det et 25% rabatt på alle varer. Jeg fikk følgende tekst på SMS fra dem i dag: Morgenshopping -25%! I morgen fredag 10.nov kl 8-10 får du 25% rabatt på ALLE varer i våre butikker - også på Salget. Husk julegaver kan byttes tom 5.jan 2018! 1
Perelandra Skrevet 10. november 2017 #6 Skrevet 10. november 2017 Strømmen Storsenter har medlemsdag i dag med flere gode tilbud. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #7 Skrevet 11. november 2017 22 timer siden, Perelandra skrev: Strømmen Storsenter har medlemsdag i dag med flere gode tilbud. Takk for tips Anonymkode: a2a7d...775
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #8 Skrevet 11. november 2017 Da er julegavene i box (se gode tilbud på ulvang pants både for barn, junior og voksen i tråden i linken over) Jeg kontrollerte at jeg fikk laveste priser på varene ved å sjekke på prisjakt.no og prisguide.no Anonymkode: a2a7d...775 1
Perelandra Skrevet 14. november 2017 #9 Skrevet 14. november 2017 Days Like This/Vivikes selger bukser til kr. 99 for stykket. Jeg vet ikke om det gjelder alle butikkene, men har i alle fall sett det i Lillestrøm og Lørenskog. Mulig jeg må benytte sjansen og hamstre, for jeg liker veldig godt buksene deres, særlig den som heter Jane. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå