Morea Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Etter å ha sittet å lest her nå har jeg funnet ut at jeg må ta meg råd til å ta en tur på hudpleiesalong. På tross av min galskap for velværeprodukter er jeg altså så treig at jeg aldri har unnet meg noe sånt. :oops: Uansett har jeg bursdag snart, og et gavekort er ikke å forakte. Håper og tror jeg kan få bedre hjelp her enn på parfymeri. Har ikke veldig vanskelig hud, men endel store porer jeg gjerne skulle ha fått minsket. Noen som vet om noen steder å anbefale og hvilke produkter disse fører? Helst Majorstua/Frogner/Aker Brygge, men også ellers i Oslo dersom de er veldig flinke. Og er det store forskjeller i pris?
lillesky Skrevet 28. januar 2005 #2 Skrevet 28. januar 2005 Jeg har vært på Hudpleieakademiet, som er en hudpleieskole (ligger i Fredensborveien i sentrum). Jeg synes de var kjempeflinke, og ikke minst var det billig! Betalte ca. 300 kr.
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #3 Skrevet 28. januar 2005 Colosseum Spa Middelthuns g 21 0368 Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå