AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Men har den siste tiden vært plaget med ømme bryst, og da særlig brystvortene. Det kommer væske ut når jeg klemmer på de (mer enn normalt). Siste mens varte bare et par dager i beskjedne mengder i forhold til tidligere. Litt kvalm har jeg også vært, men tror det er bare innbilning. Bruker hormonspiral, men har hatt den i 5 år nå, men pga min alder vil jeg tro at den har ønsket effekt enda (42 år) Er det andre godt voksne som er blitt gravid med hormonspiral. Vet at den eneste måten å finne ut av dette på, er å ta graviditetstest, men det får vente til jeg er mer sikker på dette... Har også gått opp et par kilo på kort tid, er dette normalt i begynnelse av svangerskapet? Passer bare så dårlig nå. Fått voksne barn og akkurat blitt singel... Anonymkode: 528a1...b42
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Hvorfor skal graviditetstest vente? Når man har kommet så langt at melken har kommet eller man har lagt på seg er man et stykke ut i svangerskapet .dersomndet er det sommer grunnen. Det er altså overhode ingen grunn til å vente. Melkeproduksjon og vektøkning er regn på hormonubalanse. Dersom du ikke er gravid bør du få til lege. Anonymkode: 09b38...26b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Hvorfor skal en graviditetstest vente? Hvis du lurer, så spør du ikke her inne. Du tar en test. Andres erfaringer vil jo ikke hjelpe deg noen ting. Anonymkode: aa696...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå