Gå til innhold

Redusere muskelmasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske muskuløse legger og lår fra jeg drev med sprint.

Har løpt 45-1t flere ganger i uken i omtrent et år, uten at de har blitt noe mindre.

Noen som skjønner hvorfor jeg ikke ser noe redusering i muskelmassen?? Evt andre tips

Anonymkode: c892e...22a

Videoannonse
Annonse
Gjest Anthrax
Skrevet

Fordi løping styrker leggene. Slutt å løp.

Skrevet
1 time siden, Anthrax skrev:

Fordi løping styrker leggene. Slutt å løp.

Hm. Løper for å forbrenne fett og. Hvordan skal jeg trene cardio på hele kroppen ellers?

Skrevet

All form for mosjon vil jo trene beina og legger; sykling, svømming, løping.. Om du absolutt hater leggene dine så ville jeg bare gått turer og fokusert på kostholdet. Personlig synes jeg muskuløse legger er digg både på mann og kvinne, men så er jeg stor fan av powerlifting og muskler generelt da..

Skrevet

Leggmuskler er forøvrig noe bullshit; de tar en evighet å bygge opp, regner med de også tar en evighet å bryte ned.

Skrevet
8 timer siden, Anthrax skrev:

All form for mosjon vil jo trene beina og legger; sykling, svømming, løping.. Om du absolutt hater leggene dine så ville jeg bare gått turer og fokusert på kostholdet. Personlig synes jeg muskuløse legger er digg både på mann og kvinne, men så er jeg stor fan av powerlifting og muskler generelt da..

Sant.

Roing kanskje da? Kan vel gjøre cardio med det?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sant.

Roing kanskje da? Kan vel gjøre cardio med det?

I roing bruker man beina på "frasparket" - altså, hadde jeg vært deg, hadde jeg jobbet med å komme over hele dette "leggene mine er stygge" og heller fokusere på en sunn og sterk kropp for mange år fremover. :) Dvs. digg musklene, jobb gjerne for å få dem større!

Skrevet

Fordi du har godt grunnlag og vedlikeholder muskelmassen. Hva med å prøve svømming?

Anonymkode: ad572...87e

Skrevet

HUFF :( Vær glad i de musklene som du har. 

Anonymkode: 1c06b...d0c

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid hatt muskuløse lår og legger uavhengig av trening, er nok genetisk. Er kvinne og drømmer om slanke lår og legger, men jeg er visst født bodybuilder. Flaks for meg at det er på mote nå.

Anonymkode: 50ae8...302

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt muskuløse lår og legger uavhengig av trening, er nok genetisk. Er kvinne og drømmer om slanke lår og legger, men jeg er visst født bodybuilder. Flaks for meg at det er på mote nå.

Anonymkode: 50ae8...302

Godt å endelig høre fra ei i samme båt! 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du har godt grunnlag og vedlikeholder muskelmassen. Hva med å prøve svømming?

Anonymkode: ad572...87e

Hva mener du?

Svømming for å vedlikeholde muskelmassen? Er ikke det jeg ønsker 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...