Gå til innhold

Står mellom to menn. Føler meg uvel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er over 30, har barn og har vært singel i 4 år. 

Begynte å ta opp dating igjen i våres, og etter noen mislykkete treff via Tinder o.l.  møtte jeg en fyr i august som jeg har god kjemi med. Han er barnløs. Vi har tatt ting rolig og har ikke sett hverandre så ofte, men ting har utviklet seg i riktig retning. Jeg liker han veldig godt og kan se for meg en fremtid med han. Likevel er det enkelte ting jeg reagerer på; f eks. er han ikke særlig ivrig på å beholde kontakten mellom treff og han husker ofte ikke hva jeg har sagt når vi har snakket om ulike temaer. Han sier han liker meg, men at han ikke vet enda om jeg er den rette, men at jeg må gi han tid. Han har en helt annen bakgrunn/oppvekst enn meg.

Helt i starten av oktober møtte jeg tilfeldigvis en kollega på byen, dette er en jeg ikke har hatt noe særlig med å gjøre tidligere. Jeg syntes han er utrolig attraktiv, han har også barn og vet hva det innebærer og slikt. Det viste seg at vi har en veldig god kjemi, og i løpet av de siste ukene har vi hatt en veldig flørtende tone og endt opp med å kysse helt spontant flere ganger. Han har også samme bakgrunn som meg og vi kan relatere til mye av de samme tingene fra barndommen o.l. Han har sagt at han er veldig tiltrukket av meg og har lyst å finne ut om det kan bli noe. 

Nå sitter jeg her og aner ikke hva jeg skal gjøre. Er kjempeforvirra. Har vært singel i årevis og vips dukker to opp samtidig.. utrolig. Kjenner jeg får dårlig samvittighet ovenfor nr. 1 pga kollegaen min, men samtidig kan jeg ikke styre at jeg er usikker på følelsene mine. 

Hva hadde dere gjort i min situasjon? Jeg må jo avslutte det med en av dem, eller kanskje begge? 

Anonymkode: 3c397...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tror jeg du skjønner selv😊

Hint: følg hjertet og magefølelsen, ikke samvittigheten

Anonymkode: e3c03...874

• Liker 4
Skrevet

Vil også legge til at den seksuelle kjemien mellom meg og nr 1 er superbra. Mens med nr. 2 har vi jo kysset litt og jeg føler ikke den samme spenningen der. Jeg skal selvfølgelig ikke ha sex med han så lenge jeg fortsatt er involvert med nr 1 og har dårlig samvittighet for kyssene.

Ts

Skrevet

Det høres ut som det stemmer bedre med deg og nr 2. Men jeg ville ha holdt på litt mer med dem før jeg var sikker. Hvordan er de i senga? Føler du mer kjemi med en av de i senga? Er det samme sak der, at nr 2 er bedre, så er det jo tydelig hvem du bør gå for.

Anonymkode: 068ef...9c7

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil også legge til at den seksuelle kjemien mellom meg og nr 1 er superbra. Mens med nr. 2 har vi jo kysset litt og jeg føler ikke den samme spenningen der. Jeg skal selvfølgelig ikke ha sex med han så lenge jeg fortsatt er involvert med nr 1 og har dårlig samvittighet for kyssene.

Ts

Åh, det var verre... Men du er ikke eksklusiv med noen av de. Kutt ut de dårlige samvittighet-greiene. Ligg med nr 2 og se hvordan seksuell kjemi dere har. Da først vet du sikkert.

Anonymkode: 068ef...9c7

• Liker 3
Skrevet

Han første virker jo helt ærlig ikke veldig interessert i deg som person? Dårlig på å holde kontakt og glemmer hva du har sagt... Personlig er jeg også skeptisk til det med at han ikke har barn, forstår han din situasjon?

Som andre sier, her må du bare følge magefølelsen. Det er jo en stor sjanse for at ingen av dem er riktige faktisk. Men du må jo bare ta et valg og tørre å satse. Og går det på trynet så må man bare reise seg og gå videre, og prøve igjen.

Og det med seksuell spenning... Jeg hadde en enorm seksuell spenning med forrige jeg datet, men fant etter hvert ut at han var fullstendig feil for meg på andre måter. Ulik humor, viste seg å være ganske så selvsentrert m.m. Han jeg dater nå har jeg litt mindre spenning med, men han er så utrolig riktig for meg på alle måter (og sexen er også veldig bra). Er så glad jeg har møtt han siste! Han er opprikitg interessert i meg, vi matcher fullstenig på humor og interesser og har det helt fantastisk sammen.:hjerte:Seksuell spenning kan ofte være bare akkurat det: seksuell spenning, og blir ikke nødvendigvis til kjærlighet. 

Anonymkode: dbd30...7c9

• Liker 1
Skrevet

Ha sex med nr 2, så finner du ut om det er han du satser på :)

Er du og nr 1 kjærester? Hvis dere ikke er sammen, så kan du fremdeles prøvkjører andre :)

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg. Dater også en som er fantastisk når vi møtes, men så gjør det han liksom ikke om det går to uker mellom treffene. Han er heller ikke særlig ivrig på sms. Har din noen 'issues' som kan forklare dette? Kanskje noen bare er sånn?

Min er 38 år og har ikke tidligere vært i forhold... kan ha noe med saken å gjøre?

Anonymkode: 245c6...606

Skrevet

Nummer 1 har jo sagt fra at han ikke vet om du er den rette og trenger tid til å vurdere det, du treffer han sjeldent, så jeg ville ikke tatt han så veldig seriøst til tross for at dere har det hyggelig når dere først møtes. Du skal i hvertfall ikke ha dårlig samvittighet for å se om det er noe potensial med andre i mellomtiden siden han fortsatt ikke vil satse på deg og ikke vet hva han vil med deg, eller prioriterer tid med deg! På meg høres det ikke ut som at han er veldig interessert eller seriøs.. 

Nummer 2 hørtes hyggeligere ut, men det er jo viktig å kartlegge med han også hva han er klar for i livet og hva han egentlig ser for seg med deg før du velger å satse 100% på han også. Dette med seksuell kjemi kan ta seg opp når dere blir bedre kjent. 

Bruk tid på de mennene du syntes passer inn og kan være potensielle du, det er ingenting i veien for å treffe og vurdere flere menn av gangen. Det er ikke som at noen av disse har dedikert seg 100% til deg heller så :)

Anonymkode: f08d3...4e0

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg er over 30, har barn og har vært singel i 4 år. 

Begynte å ta opp dating igjen i våres, og etter noen mislykkete treff via Tinder o.l.  møtte jeg en fyr i august som jeg har god kjemi med. Han er barnløs. Vi har tatt ting rolig og har ikke sett hverandre så ofte, men ting har utviklet seg i riktig retning. Jeg liker han veldig godt og kan se for meg en fremtid med han. Likevel er det enkelte ting jeg reagerer på; f eks. er han ikke særlig ivrig på å beholde kontakten mellom treff og han husker ofte ikke hva jeg har sagt når vi har snakket om ulike temaer. Han sier han liker meg, men at han ikke vet enda om jeg er den rette, men at jeg må gi han tid. Han har en helt annen bakgrunn/oppvekst enn meg.

Helt i starten av oktober møtte jeg tilfeldigvis en kollega på byen, dette er en jeg ikke har hatt noe særlig med å gjøre tidligere. Jeg syntes han er utrolig attraktiv, han har også barn og vet hva det innebærer og slikt. Det viste seg at vi har en veldig god kjemi, og i løpet av de siste ukene har vi hatt en veldig flørtende tone og endt opp med å kysse helt spontant flere ganger. Han har også samme bakgrunn som meg og vi kan relatere til mye av de samme tingene fra barndommen o.l. Han har sagt at han er veldig tiltrukket av meg og har lyst å finne ut om det kan bli noe. 

Nå sitter jeg her og aner ikke hva jeg skal gjøre. Er kjempeforvirra. Har vært singel i årevis og vips dukker to opp samtidig.. utrolig. Kjenner jeg får dårlig samvittighet ovenfor nr. 1 pga kollegaen min, men samtidig kan jeg ikke styre at jeg er usikker på følelsene mine. 

Hva hadde dere gjort i min situasjon? Jeg må jo avslutte det med en av dem, eller kanskje begge? 

Jeg har vært vært i tilsvarende situasjon der jeg hadde to damer. Valgte den som var moden for min situasjon, da jeg hadde barn også. Det angrer jeg ikke et sekund på.

Poenget er at, siden du har barn så bør du velge den du som har best kjemi og kommunikasjon med og i tillegg kan klare å takle deg og barna.

Lykke til. 

Anonymkode: f138b...54a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...