AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Del Skrevet 8. november 2017 Jeg fikk høre idag at jeg har cyste i leveren. Legen sa det ikke var farlig, men måtte undersøkes nærmere. Nå sitter jeg med mange spørsmål om hvorfor noe ufarlig må sjekkes og hva som kan skje osv. Den var 3 cm stor, kanskje diameter. Blir sånt operert ut eller hva gjør de for å fjerne den? Anonymkode: 79794...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Del Skrevet 8. november 2017 Det må undersøkes for å være sikker på at det er en cyste og for å se hvorfor du har en cyste der. Mener man bare fjerner cyster som gir symptomer, og da er det stort sett med kirurgi ja. Anonymkode: 88cd5...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #3 Del Skrevet 8. november 2017 Min mor har mange cyster i leveren, og de skal visst bare være der. Selv har jeg en haug i underlivet som bare skal være der. Anonymkode: caecb...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #4 Del Skrevet 10. november 2017 Nå har jeg snakket med en venninne om dette og hun sier at en cyste og svulst er det samme. Grunnen til at de må undersøke videre er for å finne ut om den er godartet eller ondartet. Stemmer det? Kjenner jeg ble ganske redd av meg nå, hvis den er ondartet så er det jo kreft? Anonymkode: 79794...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #5 Del Skrevet 10. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg snakket med en venninne om dette og hun sier at en cyste og svulst er det samme. Grunnen til at de må undersøke videre er for å finne ut om den er godartet eller ondartet. Stemmer det? Kjenner jeg ble ganske redd av meg nå, hvis den er ondartet så er det jo kreft? Anonymkode: 79794...40a Mest sannsynlig godartet. Anonymkode: 28db9...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #6 Del Skrevet 10. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg snakket med en venninne om dette og hun sier at en cyste og svulst er det samme. Grunnen til at de må undersøke videre er for å finne ut om den er godartet eller ondartet. Stemmer det? Kjenner jeg ble ganske redd av meg nå, hvis den er ondartet så er det jo kreft? Anonymkode: 79794...40a Nei, det er ikke det samme. Anonymkode: caecb...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå