Gå til innhold

Charlie Sheen anklages for overgrep mot Corey Haim

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ikke på, årsak er mange av dame-historiene rundt han.

Er absolutt ikke normalt at hannkjønn har lyster mot andre hannkjønn, i alle fall ikke oss hannkjønn som liker dame, her snakker vi om en 13 år gammel gutt...

Nei, hannkjønn som er tiltrukket av hunkjønn holder seg langt unna tissefanter, kilden for dette er jo også elendig slik jeg ser det så inntil bedre kilder kommer ut med dette så tror jeg ikke det fnugg på dette - men dersom andre starter å skrive om det så kan jeg starte å stille spørsmål ved om han er homse (men da er alle dame-historiene ganske rart synes jeg).

Michael Jackson tror jeg at ikke hadde rent mel i posen, men så virket også han uinteressert i damer, men Charlie Sheen har jo virkelig slått seg løs med dame og da er han så langt fra homsegutt som man kan komme.

Skrevet

National enquirer skriver også om aliens og alskens andre «korrekte» ting. 

Anonymkode: ea120...40e

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Snabeldyr skrev:

Tror jeg ikke på, årsak er mange av dame-historiene rundt han.

Er absolutt ikke normalt at hannkjønn har lyster mot andre hannkjønn, i alle fall ikke oss hannkjønn som liker dame, her snakker vi om en 13 år gammel gutt...

Nei, hannkjønn som er tiltrukket av hunkjønn holder seg langt unna tissefanter, kilden for dette er jo også elendig slik jeg ser det så inntil bedre kilder kommer ut med dette så tror jeg ikke det fnugg på dette - men dersom andre starter å skrive om det så kan jeg starte å stille spørsmål ved om han er homse (men da er alle dame-historiene ganske rart synes jeg).

Michael Jackson tror jeg at ikke hadde rent mel i posen, men så virket også han uinteressert i damer, men Charlie Sheen har jo virkelig slått seg løs med dame og da er han så langt fra homsegutt som man kan komme.

Det er mange som er bifile også da, man må jo ikke velge enten det ene eller andre:)

Skrevet
35 minutter siden, Alexis skrev:

Enda en bombe har slått ned I Hollywood når det gjelder overgrep. The National Enquirer har snakket med flere kilder, som påstår at Charlie Sheen hadde sex med da 13 år gamle Corey Haim på filmsettet til filmen Lukas. 

https://www.nationalenquirer.com/true-crime/charlie-sheen-corey-haim-rape-claims/

Charlie sheen har gjort mye ille men.... 

Skrevet
1 time siden, Alexis skrev:

Enda en bombe har slått ned I Hollywood når det gjelder overgrep. The National Enquirer har snakket med flere kilder, som påstår at Charlie Sheen hadde sex med da 13 år gamle Corey Haim på filmsettet til filmen Lukas. 

https://www.nationalenquirer.com/true-crime/charlie-sheen-corey-haim-rape-claims/

Så en voksen mann har sex med en 13 år gammel gutt på et filmsett med flere vitner rundt, og ingen anmelder det til politiet.

Virker det som et sannsynlig scenario for dere hysteriske blodtørstige kvinner på KG?

Anonymkode: d475f...ffc

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så en voksen mann har sex med en 13 år gammel gutt på et filmsett med flere vitner rundt, og ingen anmelder det til politiet.

Virker det som et sannsynlig scenario for dere hysteriske blodtørstige kvinner på KG?

Anonymkode: d475f...ffc

Jeg deler bare en sak jeg vil ha en diskusjon rundt. Har ikke skrevet noe om jeg tror det er sant eller ikke. 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det jeg tenkte. Første gang jeg hørte denne teorien verserte den rundt på YouTube fra diverse brukere. Og nettopp fordi folk liker alskens sladder og konspirasjonsteorier og sprer det rundt på nettet, tar jeg kategorisk avstand. Sist jeg dog hørte var en nyhetskilde som hevdet å ha hørt dette fra en tidligere bekjent av Corey Haim. Én bekjent, ikke flere. Altså skal det litt mer til for at jeg tror dette er sant. 

Skrevet

Det tror jeg ikke på. Han har gjort mye galt, men dette tror ikke jeg at han har gjort.

Anonymkode: 9e5d0...d38

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke overrasket over at Charlie Sheen avsløres som en overgriper, men at han har forgrepet seg på gutter, overrasker meg siden han er hetero

• Liker 1
Skrevet

Må legge til at iflg Nettavisen har han tidligere blitt anklaget av sin eks- kone for å ha tatt på sine egne barn, samtidig har John Cryer påstått at han har vist ham private nakenbilder av kvinner han hadde en affære med. Han ble tydeligvis anklaget for overgrep mot barna i retten, men retten avviste det som falskt. 

• Liker 1
Skrevet

Ellers er mekanismene som de alltid er. Voksne som instinktivt beskytter voksne.

Anonymkode: 1df6a...737

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ellers er mekanismene som de alltid er. Voksne som instinktivt beskytter voksne.

Anonymkode: 1df6a...737

Nå vet jeg ikke hvem du sikter til her, men argumentet var ikke for å forsvare CS, men heller at jeg i utgangspunktet ville vært forsiktig med å blint tro på en påstand som settes frem av en tilfeldig skuespiller. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke den mest usannsynlige overgriperen i verden, men.. igjen dette med offentlig gapestokk. National Enquierer er jo godt kjent som en søppelavis, med flere svin på skogen allerede, og som lever av skandaler og liksom-skandaler.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

aliens er da veldig troverdig. ikke at de har besøkt jorden, men at vi ikke er eneste liv i universet.

uansett tilbake til kjernesaken. charlie sheen er " ANKLAGET" og det er anonyme " KILDER " som har sagt dette

ergo mest sannsynelig er det ikke sant. vi lever heldigvis i en moderne og rettferdig verden hvor man er uskyldig til det motsatte er bevist:)

Anonymkode: dae83...0b5

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

uansett tilbake til kjernesaken. charlie sheen er " ANKLAGET" og det er anonyme " KILDER " som har sagt dette

Anonymkode: dae83...0b5

En av kildene har stått frem med fullt navn, skuespiller Dominick Brascia. 

Synd at Corey Haim har gått bort, for han var jo den eneste som virkelig kunne bekrefte eller avkrefte sannheten i denne saken. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...