Gjest izabehl Skrevet 26. januar 2005 #1 Del Skrevet 26. januar 2005 ja gjør den det? er 22 nå. da jeg var yngre mente jeg at jeg hadde blågrå øyner, nå er de blitt klarere blå og har fått litt grønt rundt pupillen. har fargen virkelig endret seg eller har jeg aldri studert øynene mine godt nok? hva med deres øyner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 26. januar 2005 #2 Del Skrevet 26. januar 2005 Ja mine gjorde iallefall det! :-) Jeg hadde blå øyne til jeg var 16-17 og nå er de grønne! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #3 Del Skrevet 26. januar 2005 Søskenbarnet mitt hadde blå helt til hun kom i tenårene, da ble de brunere og brunere,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 26. januar 2005 #4 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg synes mine har gått fra å være gråblå til å bli mer klar-blå. Morfar hadde knallblåe øyne, og mamma mener jeg har samme øyenfarge som ham. På bilder fra ungdomsskole-perioden hadde jeg tydelig gråblå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 26. januar 2005 #5 Del Skrevet 26. januar 2005 ja! jeg hadde blågrønne med mest blått, og nå har jeg med mest grønt. synes de har blitt lysere også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 26. januar 2005 #6 Del Skrevet 26. januar 2005 Ja. Jeg hadde helt blå øyne før jeg fikk sønnen min. Etter det ble de mer og mer grønne, og nå er de helt grønne.... Det er hormonforandringer som gjør at øyenfargen skifter. Hilsen CeeCee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #7 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg opplever noe rart når jeg er fryktelig lei meg eller sinna. Da blir øynene mine knall grønne. Har grå til vanlig. Det var en veninne av meg som først la merke til det,men i sener tid har fler og fler komentert det. Jeg ser det selv,og det er veldig merkelig. Jeg trodde i utgangspunktet at det ikke var mulig,men så leste jeg en artikke i illustrert vitenskap,der det sto at i ytterst få tilfeller kan øynene endre farve etter sinnsstemning... sprøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya22 Skrevet 27. januar 2005 #8 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg opplever noe rart når jeg er fryktelig lei meg eller sinna. Da blir øynene mine knall grønne. Har grå til vanlig. Det var en veninne av meg som først la merke til det,men i sener tid har fler og fler komentert det. Jeg ser det selv,og det er veldig merkelig. Jeg trodde i utgangspunktet at det ikke var mulig,men så leste jeg en artikke i illustrert vitenskap,der det sto at i ytterst få tilfeller kan øynene endre farve etter sinnsstemning... sprøtt! Var meg som skrev dette..glemte å logge inn! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå