AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 De siste ukene så har det plutselig endret seg lydmessig hver gang jeg har i gang oppvaskmaskinen. Jeg hører det surkler i sluket i vasken heeeeeele tiden. Akkurat som at det renner masse vann på en gang ned hvert 30. sekund eller noe. Og jeg hører vannet i maskinen veldig godt. Før hørte jeg det bare i sluket på vasken når oppvaskmaskinen nærmet seg ferdig og skulle skylle ut Er dette noe jeg trenger å bekymre meg for. Alt virker tilsynelatende helt Ok på alle andre måter Anonymkode: acad8...a2e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Det er sikkert litt tett nedi sluket eller avløpsslangen fra maskinen som begynner å bli tett. Anonymkode: aa01c...fff
Millimani Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 Kjøp rensemiddel for oppvaskmaskin. Så heller du det i doserings-kammeret og kjører et program uten forvask, og på tom maskin
Påkrevd Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Enig, sjekk om noe er tett. Se også etter om du kan ha satt den på et annet program enn du vanligvis kjører. Lydene kan forandre seg litt da også.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Takk, da skal jeg ut og kjøpe rensemiddel i morgen. Jeg kjørte samme programmet som tidligere så det var ikke noe forskjell der. Anonymkode: acad8...a2e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 Har du renset og vasket filteret i maskinen? Det kan ligge mye der som bør tas bort. Anonymkode: d839c...361
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du renset og vasket filteret i maskinen? Det kan ligge mye der som bør tas bort. Anonymkode: d839c...361 Det pleier å være samboeren min som gjør det, men siden har har vært mye bortreist under siste så kan nok det ha blitt helt nedprioritert og glemt. Skal sjekke filteret i morgen og rense det for hånd før en skikkelig maskinrens 👍 Anonymkode: acad8...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå