Gå til innhold

Hvilke krav til kommunal bolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på hva som skal til for å få kommunal bolig. Jeg har en fyr i kikkerten, men fant ut at han bor i en sånn bolig. Ble dermed litt skeptisk på om det betyr at han sliter litt? Info: Han er en ung gutt i 25 åra, han kommer mest sannsynligvis fra Øst-Europa og har ikke bodd her så veldig lenge. Skal varsellampene blinke nå? Han virker oppegående og ganske normal i mine øyne. 

Anonymkode: 0392f...a92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger nødvendigvis ikke å bety noe mer enn at han ikke har klart å skaffe egen bolig ute i leiemarkedet. 

Håper ingen får "varsellamper " på nå når jeg selv mest sannsynlig må inn i en kommunal bolig. Helt jævli, men noen ganger har man ikke valg.

Anonymkode: 17d39...64a

Skrevet

Min mening er at man bør styre langt unna menn som bor i kommunal bolig. De er som regel dysfunksjonelle på en eller annen måte. Det er jo en grunn til at de bor i en slik bolig. 

Anonymkode: bbd7e...349

Skrevet

Det kan være ganske vanskelig som nyetablert i et nytt land å finne seg bolig. Snakk mer med ham, så skjønner du om varsellampene skal blinke eller ei.

Anonymkode: 59257...5b4

• Liker 3
Skrevet

Trenger ikke være noe annet en økonomiske årsaker. 

Anonymkode: 48301...eff

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mening er at man bør styre langt unna menn som bor i kommunal bolig. De er som regel dysfunksjonelle på en eller annen måte. Det er jo en grunn til at de bor i en slik bolig. 

Anonymkode: bbd7e...349

I all verden  hva er det for noe rart og skrive?!? Klart det ikke er noe feil med en person som bor i kommunal bolig! Det kan jo er fordi han ikke kom seg ut på boligmarkedet selv. Det kan være vanskelig i mange byer. Eller fordi han trengte økonomisk hjelp av en eller annen slag. Det trenger i hvert fall ikke bety at det er noe feil med mannen! 

Herregud ikke rart det er krig i verden. Makan til idiotisk svar og spørsmål. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være ganske vanskelig som nyetablert i et nytt land å finne seg bolig. Snakk mer med ham, så skjønner du om varsellampene skal blinke eller ei.

Anonymkode: 59257...5b4

Oki, vet det kan høres litt dømmende ut. Skal snakke mer med han i stedet :)  Takk!

Anonymkode: 0392f...a92

Skrevet

De har dårlig økonomi og vanskeligheter med å skaffe seg bolig på det private leiemarkedet, ofte pga de ikke har jobb (pga psykisk eller fysisk sykdom) eller referanser. 

Anonymkode: 39b9b...1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...