Banankaka04 Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Hei! (: Hver gang etter at jeg har massert sjampoen inn i håret, blir håret mitt helt stivt og klissete! Rettere sagt: Det blir helt umulig å skylle det ut! Jeg har jo selvfølgelig VELDIG tykt hår, men jeg visste ikke at det hadde noe å si? Jeg kan liksom stå i minst en halv-time bare å skylle ut sjampoen.. Men resultatet blir jo ikke noe bra! Jeg har prøvd alle mulige metoder som å bytte sjampo, skylle på mange forskjellige måter osv. osv., men fremdeles så vil ikke sjampoen ut av håret mitt! Dette fører til at håret mitt blir helt fettete etter vask! Det er ikke noe gøy! Noen som har noen erfaringer rundt dette? Eller kanskje vært borti lignende? Fortell i kommentarfeltet! (:
Wenda Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Bruk mye mindre sjampo. Jeg har veldig tykt hår og må alltid bruke veldig lite sjampo ellers blir det fettete. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 Hadde det på akkurat samme måte! Tror det har noe med at det er silikon i shampoen. Jeg kjøpte en renseshampo fra redken og da forsvant det med en gang. Jeg bruker nå kun herbal essenens av billigshampoo. Den er bra! Mange andre har gjort at det virker som om jeg har trykt en stor klump med voks oppi håret. Anonymkode: d4da4...6e4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Aldri opplevd. Ville gått over til kun balsam og ikke i hodebunnen. Anonymkode: 220ed...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå