Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg kjøpe i julegave til lillesøster på 16 år? Hun liker klær og sminke blant annet. Jentete. Håper noen har tips, trenger hjelp 😫 Ca 500kr 

Anonymkode: 02599...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe hun trenger når hun flytter ut👍🏼

Anonymkode: bfb18...cfc

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når hun flytter ut? Hun er 16 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når hun flytter ut? Hun er 16 

Det er da helt vanlig å flytte på hybel når man er 16, selv om mange har anledning til å bli hjemme til man er 18. Synes det var et godt forslag :)

Skrevet

Har en på snart 15 som skal få en toalettmappe mer sminkeprodukter hun liker.

Anonymkode: 71115...7fa

Skrevet

Kanskje noen produkter fra LUSH for eksempel? Eller time til hudanalyse eller en time med en profesjonell sminkør som gir en tips og triks samt produktprøver - det er det flere butikker som tilbyr.

Skrevet

Min lillesøster er riktignok 14, men hun har akkurat begynt å interessere seg for sminke og kosmetikk. Til henne skal jeg kjøpe en god (!) foundation, så hun slipper å gå rundt som et brunkremfjes hele ungdomsskolen som enkelte andre *kremt* gjorde. Dette fordrer jo at du vet hvordan huden hennes er. Ellers elsker hun Lush, så badebomber, såper, shampoo (bananshampooen deres er veldig god) og leppeprodukter er alltid en hit. 

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tenker på sånt som stekepanner, tallerkener, osv så er det veldig unødvendig. Det må oppbevares i flere år gjerne, og det er ikke en gang sikkert man får bruk for det når man flytter ut. 

Anonymkode: cec62...063

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Cocosa skrev:

Det er da helt vanlig å flytte på hybel når man er 16, selv om mange har anledning til å bli hjemme til man er 18. Synes det var et godt forslag :)

det er IKKE vanlig å flytte på hybel når man er 16, kanskje for 30 år siden. idag er de fleste barna i norge bortskjemte og kan bo gratis hjemme med full lønn til de er langt over 20

Anonymkode: 139f1...ccf

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er IKKE vanlig å flytte på hybel når man er 16, kanskje for 30 år siden. idag er de fleste barna i norge bortskjemte og kan bo gratis hjemme med full lønn til de er langt over 20

Anonymkode: 139f1...ccf

Ingen jeg kjenner gjør det 🙄 Legger til at der jeg kommer fra, MÅ man flytte på hybel når man skal begynne på vgs, da det ikke er mulig å pendle daglig.

Endret av Cocosa
Skrevet

Jeg flyttet selv ut som 17-åring, men tror ikke hun har planer om å flytte ut nå snart. Dessuten som noen skrev over, så må det lagres i mellomtiden. Toalettmappe har jeg faktisk tenkt på men ble litt usikker. Fant ingen fine egentlig. Hvor har de fine toalettmapper? 🤔

Skrevet

Gavekort i en butikk hun liker. Pakk det pent inn i en eske med sløyfe og fint kort og kanskje en liten ting oppi som en kul nøkkelring eller refleks.

Skrevet

Brunkrem har hun. Hun er litt bortskjemt så har mye bedre produkter enn jeg hadde, nesten bedre enn jeg selv har nå😂 Så hun slipper å gå med brunkremfjes, som jeg også gjorde selv 😂😂  

Men lush, er det ett merke som er "inn" for tiden. 😬😁 Hvor kan man bestille time med hudanalyse eller sminkør? Kicks i Oslo? 🤔

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, Cocosa skrev:

Eh. Kanskje dersom du bor i indre gokk

• Liker 1
Skrevet (endret)

*dobbeltpost*

Endret av Perle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...