AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Noen som har vært i denne situasjonen? Det kan skje f.eks hvis man bor langt ifra hverandre og man møtes over nettdating og prater lenge der og finner ut at man liker hverandre så godt at den ene vil reise for å besøke den andre på helg. Hvordan gikk dette for de som har vært i den situasjonen? Anonymkode: 3e064...386
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Da tar man inn på hotell. Anonymkode: 364ed...7af 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da tar man inn på hotell. Anonymkode: 364ed...7af Har du erfart å gjøre dette? Du skriver det som at det er en absolutt regel, noe det ikke er. Jeg spør etter andres erfaringer og ikke svar som sier hva jeg skal gjøre som om at det er en regel. Anonymkode: 3e064...386 2
Prinsesse788 Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Det kan bli kleint, min erfaring er å sørge for at man har planlagt andre alternativ. Og være åpen om det. Evnt bli enige om gjesterom hvis man har det. Jeg har vært i en situasjon for flere år siden der jeg dro ganske langt og det absolutt ikke fungerte IRL. Heldigvis hadde jeg sjekket nærliggende hoteller, men vi hadde avtalt at jeg uansett skulle få eget rom. Det endte med at vi sov hver for oss, og jeg dro etter frokost. Ingen sure miner var det heller, hvis man klarer å si i fra på en skikkelig måte. Sørg altså for å ha klare nødløsning og snakk om «hva hvis det ikke passer» på forhånd. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #5 Skrevet 8. november 2017 Jeg hsr em kamerat som dro langt for en helgedate. De møttes først fredagen. Ikke klaff, men ham prøvde litt på lørdagen også. Lørdag kveld får jeg en telefon. Hjemreisebilletten var først på søndag. Det ble 2 netter på hotell for hans vedkommende. Jeg har nettdatet noe. Min erfaring er at god kjemi på nett betyr ikke god kjemi irl. Hotell er cluet her. Best for dere begge to. Anonymkode: f2bff...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #6 Skrevet 8. november 2017 1 minutt siden, Prinsesse788 skrev: Det kan bli kleint, min erfaring er å sørge for at man har planlagt andre alternativ. Og være åpen om det. Evnt bli enige om gjesterom hvis man har det. Jeg har vært i en situasjon for flere år siden der jeg dro ganske langt og det absolutt ikke fungerte IRL. Heldigvis hadde jeg sjekket nærliggende hoteller, men vi hadde avtalt at jeg uansett skulle få eget rom. Det endte med at vi sov hver for oss, og jeg dro etter frokost. Ingen sure miner var det heller, hvis man klarer å si i fra på en skikkelig måte. Sørg altså for å ha klare nødløsning og snakk om «hva hvis det ikke passer» på forhånd. Lurt! Anonymkode: 3e064...386
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #7 Skrevet 8. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hsr em kamerat som dro langt for en helgedate. De møttes først fredagen. Ikke klaff, men ham prøvde litt på lørdagen også. Lørdag kveld får jeg en telefon. Hjemreisebilletten var først på søndag. Det ble 2 netter på hotell for hans vedkommende. Jeg har nettdatet noe. Min erfaring er at god kjemi på nett betyr ikke god kjemi irl. Hotell er cluet her. Best for dere begge to. Anonymkode: f2bff...e2f Haha! I dette tilfellet er det absolutt mulig å komme seg hjem etter noen timer eller dagen etterpå dersom det ikke skulle klaffe. Anonymkode: 3e064...386
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #8 Skrevet 8. november 2017 Sørg iallfall at du har mulighet til å komme deg hjem eller til et annet overnattingsbesøk eller hotell. Det er forferdelig å være stucked med en oerson eller et sted. Anonymkode: f2bff...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #9 Skrevet 8. november 2017 Jeg ble voldtatt. Anonymkode: 139ed...c3d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #10 Skrevet 8. november 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble voldtatt. Anonymkode: 139ed...c3d Det er veldig trist at det skjedde med deg. Min dypeste medfølelse. Det kan skje alle uansett hvor godt man kjenner noen eller tror man kjenner noen dessverre. Håper det går bra med deg i dag og at du ikke er redd for å møte menn generelt til tross for det du har opplevd. Det er et fåtall av gutta som ikke er snille. Anonymkode: 3e064...386 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #11 Skrevet 8. november 2017 Da er det bare å barbere vagina. Anonymkode: 863fc...121
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #12 Skrevet 8. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Det er veldig trist at det skjedde med deg. Min dypeste medfølelse. Det kan skje alle uansett hvor godt man kjenner noen eller tror man kjenner noen dessverre. Håper det går bra med deg i dag og at du ikke er redd for å møte menn generelt til tross for det du har opplevd. Det er et fåtall av gutta som ikke er snille. Anonymkode: 3e064...386 Tja, det har gått opp stor prosent med anmeldser på vokdlekt med tinder dater ol. uansett takk, jeg hadde bodt på hotell og møtt han på en offieselt de første gangene. Anonymkode: 139ed...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #13 Skrevet 8. november 2017 Jeg gjorde det en gang. Ble litt kleint, for det gikk ikke så lenge før jeg fant ut at han ikke var noe for meg likevel Men jeg måtte bare sove over. Han spurte om jeg ville sove i senga med han, men jeg sa nei og sov i sofaen. Haha huff. Så dro jeg ganske kjapt dagen etter. Ikke noe kontakt etterpå. Burde egentlig ha tatt inn på hotell. Anonymkode: 2ea7d...4f6 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #14 Skrevet 8. november 2017 Vi hadde sex første kvelden, og kjemien var bra. Han skulle vært til søndag, men ble til tirsdag Vær åpen om det og evt tilby gjesterom/sofa. Elr betalt halve regningen for evt hotell om det ikke går å være i samme hus Anonymkode: 83223...232
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå