Gå til innhold

Truls ala Hellstrøm - er det mulig å servere (!) så dårlig program?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet sammen med italienske venner og sett på dette makkverket. 

Først: Man spøker og tuller ikke med mafia i Italia. Det er ikke som billig underholdning, det er blodig alvor. 

Og makan til tullete mat. Man surrer ikke rundt nede sør for Napoli og spør etter San Daniele-skinke. 

Jeg hadde faktisk litt respekt for Hellstrøm før, til hans kompromissløse seriøsitet om mat.

Men etter dette, null respekt. Fyre opp under idiotiske og sårende fordommer om italienere, og i tillegg vise en helnorsk, bondsk og kunnskapsløs syn på italiensk mat. 

Lavmål! 

Terningkast 1. (1'eren er for at det tross alt var noen vakre landskapsbilder) 

Anonymkode: d6758...d53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide å ha serien på optimistisk opptak, men nå er den slettet. Jeg orker dem ikke mere. :glare: 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først: Man spøker og tuller ikke med mafia i Italia. Det er ikke som billig underholdning, det er blodig alvor. 

Og makan til tullete mat. Man surrer ikke rundt nede sør for Napoli og spør etter San Daniele-skinke. 

Jeg hadde faktisk litt respekt for Hellstrøm før, til hans kompromissløse seriøsitet om mat.

Men etter dette, null respekt. Fyre opp under idiotiske og sårende fordommer om italienere, og i tillegg vise en helnorsk, bondsk og kunnskapsløs syn på italiensk mat. 

Lavmål! 

Jeg har ikke sett kveldens episode enda, men syn programmet er utrolig morsom. Begge drar hverandre utenfor eget komfortsone. 

Kan ikke du bare la være å se på den? Det fins nok av andre ting man kan se på. 

Anonymkode: f82f5...0f2

• Liker 4
Skrevet

Har ledd godt av det lille jeg har sett jeg.

Anonymkode: 1e8f2...0b9

• Liker 3
Skrevet

Synes det er litt artig program jeg da :) Bare å se på noe annet hvis dette ikke faller i smak 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du bare la være å se på den? Det fins nok av andre ting man kan se på. 

Anonymkode: f82f5...0f2

Det å jobbe som kritiker er et eget yrke. 

Selvsagt bør det som kan kritiseres kritiseres.

Anonymkode: 3c3c0...cab

• Liker 1
Gjest A National Acrobat
Skrevet

Jeg syns Truls er så herlig. Eivind er litt spesiell, men han er flink til å lage mat. Det skal han ha. 

Skrevet

Ha litt humor da. 

Anonymkode: c5c98...a27

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lavmål! 

Og ellers har du det bra:) ?

Verden trenger ikke alltid være mørk og alvorlig..

Anonymkode: f284f...aaa

• Liker 8
Skrevet

Jeg elsker de to! Eyvind er så vittig uten å mene det selv, og Truls er bare herlig. Programmet er 23 ganger bedre enn bloggerne.

Anonymkode: 1e5c3...b93

• Liker 5
Skrevet

Krampeaktige forsøk på humor kan egentlig aldri bli så veldig morsomt...    

Anonymkode: 93f2c...7a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...