Gjest Catwoman Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 eller hvor lange synes du er passe? Selv liker jeg best at de akkurat toucher gulvet bak hælen.
Morea Skrevet 26. januar 2005 #3 Skrevet 26. januar 2005 Minst ned til hælen uten sko. Lker gjerne at de er lenger dersom jeg skal ha høye hæler til, noe jeg ofte har..
Miss Marple Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Jeg vil også helst ha dem til bunnen av hælen, men slik er det som regel ikke, da jeg har lange bein. Men heldigvis begynner buksene å bli lenger i beina enn de var før!
Windy Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 Jeg vil helst ha de enda litt lenger enn til hælen (sokkelesten). Bruker som regel sko med litt tykke såler (tør ikke kalle det platå, for det er ikke snakk om så mange cm.. ), og vil at buksa skal dekke sålen også
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 Enig med dem som allerede har talt; liker at buksene er lange og toucher gulvet. Men har ikke lange bein, i jeans er 32" akkurat passe :oops:
Gjest Lea Skrevet 26. januar 2005 #7 Skrevet 26. januar 2005 Mine skal rekke akkurat ned til gulvet når jeg ikke har sko på meg.
Tusseline Skrevet 26. januar 2005 #8 Skrevet 26. januar 2005 Det kommer an på hvilken bukse det er. Noen bukser (jeans) går jo veldig inn i beina, og da liker jeg at de er litt kortere enn "vanlige" slik at det ikke blir dannet "foller" helt nederst. Ellers liker jeg at de berører bakken akkurat, for lange bukser takler jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå