Snop Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Som tittelen sier, er jeg ringehjelp i butikk og lurer på om jeg er nødt til å spørre sjefen om det er greit hver gang jeg skal reise bort? Skjønner at det er greit å si fra i god tid, men sitter og lurer på om jeg kan bestille (i kveld) en ukes tur i januar eller om jeg må vente til jeg har snakket med sjefen i morgen. Kan legge til at jeg har vært ringehjelp i ett år nå med et snitt på 2-3 vakter i uka, og har spurt på forhånd hver gang for sikkerhets skyld. Kontrakten sier at jeg ikke er påbudt å ta noen vakter, så jeg vet jeg ikke "må" spørre, er bare nysgjerrig på hva dere tenker
Stein-saks-papir Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Ville bestilt, men spurt allikevel. Han vet jo ikke at du allerede har bestilt.
Lilla-damen Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 Bestill tur og gi beskjed om at du ikke tar vakter mens du er på ferie! 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Gi beskjed slik at han ikke regner med deg. Du er ute i god tid så det er nok ikke noe problem. Anonymkode: ec5e5...cbf 2
Snop Skrevet 12. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2017 endte opp med å ringe sjefen og spørre om det var greit, og det var det. Så mye nerver for så lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå