Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fattig student med kjæreste. Vil gjerne gi julekalender, tips for hverdag uten at det koster/eller koster minst mulig? 

Eks, postit lapp med at jeg lager maten idag, du får massasje, pizza, osv.. Flere tips eller andre forslag? :D  

Anonymkode: 68270...5a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Kanskje litt internt, men typen min er veldig glad i katter. Så et år jeg ikke hadde råd til å lage noe særlig julekalender til ham, så printet jeg ut 24 forskjellige kattebilder og 24 faktasetninger om katter :fnise: Og på hver adventssøndag pluss julaften så fikk han noe ekstra, en sjokolade eller lignende. Han syntes det var veldig artig hvertfall!

Anonymkode: 37db2...d63

• Liker 3
Skrevet

Invitere til tur og pakke kaffe og påsmurt mat i sekken 

By på et glass vin og et dikt fra ei bok/lese ei fin novelle

Fotbad 

Se en film i den sjangeren han foretrekker 

Skrevet

Jeg hørte nettopp om en fin idé som jeg har tenkt å bruke. Fotokalender! Print ut bilder som har noe med dere å gjøre på japanfoto eller lignende og pakk inn :) Kanskje gi et tomt album i gave 1. des eller 24. des?

Anonymkode: 4e6be...87c

Skrevet
På 8.11.2017 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Fattig student med kjæreste. Vil gjerne gi julekalender, tips for hverdag uten at det koster/eller koster minst mulig? 

Eks, postit lapp med at jeg lager maten idag, du får massasje, pizza, osv.. Flere tips eller andre forslag? :D  

Kjøp klesklyper av den typen med tall fra 1 til 24. Der kan du henge små konvolutter eller lage dine egne konvolutter eller pakker til å henge på. Inni kan du legge aktiviteter, gå på kino, bake kaker, gå ut og gjøre noe dere liker ol. 

Vi har klyper på vaier. Der henger det snart 24 konvolutter med bilder og andre ting inni som vi skal lime inn i album i adventstiden. Bildene er fra hele året som har gått med gode minner om ting vi har gjort.

Anonymkode: bec9f...7ad

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hørte nettopp om en fin idé som jeg har tenkt å bruke. Fotokalender! Print ut bilder som har noe med dere å gjøre på japanfoto eller lignende og pakk inn :) Kanskje gi et tomt album i gave 1. des eller 24. des?

Anonymkode: 4e6be...87c

Den ideen har jeg postet her inne siden 2014 eller 2015. 

Anonymkode: bec9f...7ad

Skrevet

En trenger ikke lage pakkekalender. Kan du ikke gi en sjokoladekalender istedet for? Tror de koster fra 20 kroner og oppover. Synes det er hysteri med pakkekalendere

Anonymkode: d1bd2...a53

Skrevet

Han får velge dessert som du lager, skitur/aketur/skøyter sammen, se en julefilm sammen, gå kveldstur, være med på tenning av julegran i sentrum, bake julekaker sammen, skrive julekort sammen, lage julepynt sammen, du tar hans del av husarbeidet den uken.

Skrevet (endret)

«24 grunner for at jeg elsker deg-julekalender»

Det veste hadde jo vært å fri på julaften, men forstår hvis det ikke er aktuelt. Haha. :gape:

Endret av Perle
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...