Gå til innhold

Positiv el-test 2 dager etter endt letrozol -kur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det virkelig være mulig? Jeg har sterk pcos og grunnet dette naturlig permanent høy LH.. vil ikke el-test telle for meg da, og den vil alltid være positiv? Skjønner ingenting.. har ikke testet el - test før, men hatt el, bare veldig uforutsigbart. Derfor tenkte jg å teste. de andre el etter letrozol har kommet veldig sent. Første gang 32 dagers syklus, andre gang 62 dagers syklus..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som at du kanskje burde ta en tlf til legen for å ta en blodprøve, for å få sjekket? Jeg slår ut på EL-test selv om det er litt vanskelig å si om jeg har hatt EL eller ikke (hormonverdiene de tester for EL er litt i grenseland for hva som faktisk kan regnes som EL). Så EL-tester kan faktisk gi deg falske svar. Og jeg får Letrozol, jeg også.

Lykke til!

Anonymkode: 66720...c4e

Skrevet

Jeg har bestilt ul for scanning hos gyn neste uke, og evt beskjed om setting av otrivelle. Satser på at el kommer ikke før neste uke uansett... syns d hadde vært for rart hvis el kommer to dager etter endt letrozol-kur .. selv med dobbel dose..:/ spesielt siden el har kommet heller sent de andre gangene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...