AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Visste ikke helt hvilken kategori jeg skulle skrive dette i... Også kommer jeg med et veldig teit spørsmål! Jeg har ingen barn selv, men har to venninner som har. Jeg skal vaske noen bodyer, helt hvite fra HM. Det er tre trykknapper nederst, og én øverst. Skal disse trykknappene være åpne, eller lukket mens jeg vasker bodyene? Anonymkode: a875c...8a4 1
Hanne67 Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Jeg vasket alltid bodyene åpne, men det blir jo det samme hvordan du gjør det.
cleangal Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 Jeg har lært at knapper, glidelåser osv skal være lukket i vask. 1
Luckiness Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Jeg pleier alltid å kneppe igjen, ta igjen glidelåser o.l. på egne klær. Forestiller meg at "åpne" plagg med knapper/glidelås gir mer slitasje inne i maskinen i form av f.eks. riper (som igjen kan føre til nupper på andre klær f.eks). 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #5 Skrevet 8. november 2017 Knapp knappene og vreng klærne. Vask dem på den temperaturen det står på vaskelappen i plagget. Er det til små, nyfødte bør alle klær/undertøy vaskes på 60 grader. Anonymkode: 8362d...7c4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå