Madam Mim Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Vi skal male kjøkkenet vårt og lurer på hvilken farge vi skal velge. Vi har lys blå nå, men den er så stygg. :veldigsur:
Quinden Skrevet 26. januar 2005 #2 Skrevet 26. januar 2005 Jeg har malt veggene caffe latte og skapene eggeskall, det ble kjempeflott, kan anbefales, men du har kanskje en annen smak enn meg...
Sniglå Skrevet 26. januar 2005 #3 Skrevet 26. januar 2005 Vi har også caffe latte fra Butinox på veggene, men vi har hvitt kjøkken. Syns det er kjempefint, jeg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Vi maler i disse dager, og skal ha tre vegger i en hvitfarge som heter Visjon (den har vi i resten av leiligheten også, synes det er fint når man ikke sprer seg på altfor mange farger). Den fjerde veggen skal vi ha i en lys limegrønn farge for å sprite opp litt. Vi har et ganske slitt heltregulv som skal males grått. Jeg ville gått for en varm fargetone, i alle fall.
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #5 Skrevet 27. januar 2005 Vi har akkurat malt kjøkkenet i en farge som heter skumring, skapdørene er lavndelfarga. Det ble i hvert fall skikkelig fint syns jeg
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #6 Skrevet 27. januar 2005 Litt mer farger er vel på vei tilbake... Vi har lys grått på skap og detaljer (også fint å matche med ting og tang i stål som mange har på kjøkkenet) og rød på vegger. Funker fint i vårt lille kjøkken, men i større kjøkken ville jeg kanskje valgt mer nøytrale farger.
MiniMjau Skrevet 27. januar 2005 #7 Skrevet 27. januar 2005 er det ikke en tommelfingerregel at en skal velge lyse farger til små rom, for å få de til å virke større.? Jeg skal også male kjøkkenet mitt. Har en kjøkkeninnredning i lakket furu som er er ekstremt lei av. Har flaskegrønne vegger (den er heeeelt lys, bare en liten aaanelse lys grønn i den) og har lyst til å male kjøkkeninnredningen hvit (ikke knall-hvit).
Maetzii Skrevet 27. januar 2005 #8 Skrevet 27. januar 2005 Vi har hvite vegger og mørkt himmelblå dører på alle skap... Veldig fint det også Og ganske stort kjøkken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå