Gå til innhold

Opplever at det renner vann fra underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever at det kan renne ut noe vann fra underlivet, litt sånn plutselig. Som regel så lukter det ikke så mye. Men hva kan det dette skyldes? 

Anonymkode: 1b69b...155

Skrevet

Urinlekkasje? 

Utflod? 

Anonymkode: 3a9f1...23e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Urinlekkasje? 

Utflod? 

Anonymkode: 3a9f1...23e

Litt mer vann enn urin eller utflod. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt mer vann enn urin eller utflod. 

:klo: 

De fleste av oss er da i stand til å både ha utflod og urin av ganske store mengder. 

Alternativ 3 er nemlig linket til graviditet. Så det er en av de to over. Om du da ikke tar inn tunge mengder bassengvann i vagina (noe du unektelig ville merket). 

Anonymkode: 51c0c...8c5

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste av oss er da i stand til å både ha utflod og urin av ganske store mengder. 

Alternativ 3 er nemlig linket til graviditet. Så det er en av de to over. Om du da ikke tar inn tunge mengder bassengvann i vagina (noe du unektelig ville merket). 

Mulig hun mente at det som renner ut er litt mer som vann enn som urin eller utflod.

Anonymkode: a6268...19d

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig hun mente at det som renner ut er litt mer som vann enn som urin eller utflod.

Anonymkode: a6268...19d

Akkurat det jeg mente:-) 

Det som renner ut er litt mer lik vann, enn utflod eller urin. Hadet det vært utflod, hadde jeg jo ikke spurt. Det er jo naturlige med litt utflod for oss jenter, det er underlivets måte å rense seg på. Urin er det ikke, da hadde jeg også visst det. Jeg er heller ikke tissetrengt, men kan føle noe vann renner ut og at trusa blir litt våt. Lurer på hva det kommer av

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤨 skjønte ik

Skrevet

Vandig utflod. Er det ikke tiss eller fostervann er det jo utflod. Eller svette, men sjelden det er så mye at det renner nedentil. 

Ta en tur til legen. Kan være hva som helst. 

Anonymkode: 90eff...f7b

• Liker 6
Skrevet

Kan også være sæd blandet med utflod. 

• Liker 1
Skrevet

Eller cyster som sprekker, men det ville du nok ha merket. 

Jeg har av og til utflod med konsistens som vann. Har aldri sjekket det da. 

• Liker 4
Skrevet

Tviler på at det er sæd, da har det i hvert fall sittet lenge i kroppen (4mnd) 

Er heller ikke gravid. 

Er utflod virkelig så tyntflytende da? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det jeg mente:-) 

Det som renner ut er litt mer lik vann, enn utflod eller urin. Hadet det vært utflod, hadde jeg jo ikke spurt. Det er jo naturlige med litt utflod for oss jenter, det er underlivets måte å rense seg på. Urin er det ikke, da hadde jeg også visst det. Jeg er heller ikke tissetrengt, men kan føle noe vann renner ut og at trusa blir litt våt. Lurer på hva det kommer av

Men både utflod og urin er, rennende. Som vann. Urin er rennende som vann på daglig basis, utflod er så rennende som vann såpass ofte at det ikke ansees som unormalt. 

Så jeg er veldig usikker på hva du vil frem til, Ts. For dette er altså, om du liker det eller ei, enten urin eller utflod. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller cyster som sprekker, men det ville du nok ha merket. 

Jeg har av og til utflod med konsistens som vann. Har aldri sjekket det da. 

Ja! Glemte å nevne det. Gynekolog så noe væske i underlivet mitt, som hun mente kunne være væske etter en sprukket cyster. Kanskje det? Aldri kjent noe spesiell smerte, kun litt mensmurringer

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men både utflod og urin er, rennende. Som vann. Urin er rennende som vann på daglig basis, utflod er så rennende som vann såpass ofte at det ikke ansees som unormalt. 

Så jeg er veldig usikker på hva du vil frem til, Ts. For dette er altså, om du liker det eller ei, enten urin eller utflod. 

Okei, men jeg har aldri opplevd at utfloden min har vært såpass rennende. De gangene jeg får utflod, er det som regel litt hvitaktige klumper. Derfor sa jeg at det ikke kunne være da, eller at jeg ikke trodde at det var det pga jeg har aldri opplevd hverken utflod eller urin på den måten før. 

Skrevet

Interessant. Jeg har alltid tenkt at væske fra vagina er utflod, men kan det tenkes at det er overproduksjon fra den type kjertler som gjør vagina fuktig under sex feks?

Annonse
Skrevet

Uff, tror jeg heller ringer legen imorgen😅

Skrevet

Hvis cystene sitter på eggstokkene så renner ikke de ut av vagina, men går ut i buken og blir tatt opp der. 

Er det mye som renner da?

Anonymkode: 90817...d2f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis cystene sitter på eggstokkene så renner ikke de ut av vagina, men går ut i buken og blir tatt opp der. 

Er det mye som renner da?

Anonymkode: 90817...d2f

Nei, veldig veldig lite. 

Skrevet

Utflod kan være feldig flytende til tider. Har det innimellom jeg og.

• Liker 4
Skrevet

Bakteriell vaginose, kanskje?

Hatt det to ganger selv, en gang så var det veldig tynn utflod. Luktet uvanlig også.

En annen gang var jeg nok mildere "angrepet", ingen spesiell lukt, men utfloden var noe tynnere da også. 

Anonymkode: 421b4...da0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...