Gå til innhold

Hvilket treningsstudio i Bergen trener dere på?

philippa starck

Hvor trener du?  

1. 1. Hvor trener du?

• Studio Active
      1
    • Sats
      1
    • Spenst
      0
    • Åsane Treningsenter
      0
    • Xanadu
      1
    • Sissels
      0
    • Shaping
      0
    • Cha-Zet
      0
    • Andre
      6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg svarte "andre", da jeg har trent på Nautilus gym i Sentralbadet i to år.

Det er et ujålete treningssenter som tilbyr apparattrening for kondisjon og styrke, samt at medlemmer har fri tilgang til svømmebassenget. Dessuten er det svinaktig billig, 230 kr/mnd, og enda billigere hvis du er student eller ansatt i Bergen kommune (jeg betalte 1900,- for et år, det blir ca 160 pr mnd!).

Skal innrømme at jeg noen ganger har savnet gruppetimer, f.eks. spinning, som var min favoritt da jeg gikk på Sats. Men pga pris og beliggenhet (5 min gange hjemmefra) så har jeg holdt meg til Nautilus.

Grunnen til at jeg nå ikke kommer til å forlenge medlemsskapet er at vi har planer om å flytte ut av sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på SiB sine treningssentre. Hovedsakelig Studentsenteret og Vektertorget. (Nå skal studentsenteret stenge den 15. februar da, trist :( )

Er veldig fornøyd! Er utrolig billig også for oss studenter.

650,- i semesteret og da har man tilgang på styrkeapparater og kan trene på diverse gruppetimer.

Selv går jeg en del på spinning - veldig gøy :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trener på vektertorget, et av studentsamskibnadens treningssenter. Veldig fornøyd, billig der. men til tider veeeeeldig mye folk og kø :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Trener styrke på vektertorget, og spinning på fantoft! Det er SiB sine sentere :) Kommer gjerne til å bruke NHH sine lokaler også etterhvert, hvis kjæresten min får rompa si ut av sofaen og inn på trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chihiro - Pleier det å være mye folk på Nautilus?

Stjerne :)

Det er sjelden stappfullt. Mest folk er det vel på kveldstid mandag til onsdag, da kan det være litt venting mellom apparatene. Men det har som sagt sjelden vært noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...