AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Jeg har en liten tass på 13 uker. Liker å være ute å snuse og løpe litt etter meg, men så fort bå det er på, setter den seg helt på bakbena. Nekter å flytte på seg. Har lokket med godbiter ol, men den hår kun om det er retning inngangsdøren;) noen tips, eller er dette boe som hår seg til? Hvor mye "trene" på dette? Anonymkode: 400cc...6a9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Beklager alle skriveleifene, små taster på tlf🙄 Anonymkode: 400cc...6a9
Gjest Melis123 Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 Er det halsbåndet eller leiebåndet som er problemet? Om det er halsbåndet, ville jeg bare latt valpen gå med det inne også, ellers ville jeg heller brukt en sele. La valpen ha på den inne også, så den venner seg til den. Bruker egentlig kun seler på hunden min. Er nok en tilvenningsprosess for valpen det også, men mye mindre belastning for små kropper😊 (sorry nå svarte jeg på ting du ikke hadde spurt om, så håper du tilgir meg det😊) Men ellers tror jeg du er på rett vei med lokking og godbiter, så regner med at dette løser seg fint etterhvert😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå