AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Del Skrevet 8. november 2017 Er det noen som har en blåsjampo/ lillasjampo/ sølvsjampo å anbefale meg? Jeg har blondt hår, med gulskjær i. Jeg vil gjerne få bort det gule og få mer lys blond farge. Vil ikke ha det lilla eller grått. Mer at fargen heller mot hvit/ lys blond. Men ikke sånn helt ekstremt da. Jeg har prøvd denne https://www.vita.no/harpleie/shampoo/bjorn-axen-cool-silver-shampoo , men den funker ikke på mitt hår. Håret mitt blir bare lilla og fortsatt gult noen steder. Og denne skulle man bruke hver dag som en vanlig sjampo. Vil gjerne ha en som ikke brukes hver dag (hvis det er det som er mest "normalt". Og en som faktisk funker til sånn jeg vil ha håret. Med den jeg prøvde så ble håret veldig tørt og "slitt" føler jeg. Vet det kan bli det, men derfor vil jeg helst ikke ha en som man skal bruke som en vanlig sjampo ihvertfall. Anonymkode: d0ffc...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Girl Skrevet 8. november 2017 #2 Del Skrevet 8. november 2017 Jeg bruker Fudge lillasjampo og balsam en gang i uka, og lar sjampoen virke fem minutter hver gang. Den fungerer bra. Jeg kjøpte den etter å ha googlet anmeldelser etc., og den kom veldig godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leonie Skrevet 9. november 2017 #3 Del Skrevet 9. november 2017 Jeg anbefaler også Fudge sin (Clean Blonde violet toning shampoo) 🤗 Beste jeg har prøvd til nå, og prisen er ikke så gale. Kjøper den på BliVakker, og der kan du også se mange anmeldelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frk_hardusett Skrevet 9. november 2017 #4 Del Skrevet 9. november 2017 Fudge sin er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå