AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Sendte på mandag kveld fire pakker som brevpost til at fra Bergen til Tromsø, bor selv sentralt på Østlandet. Fikk vite at siden det var post i butikk så går posten på ettermiddagen og ville gå fra stedet ca 15-16 tirsdag og levert til sortering på alna tirsdag kveld. Hvor stor er sjansen for at pakkene er kommet frem i dag? Har ikke hørt fra noen. Spør fordi jeg sendte i dag formiddag fra samme sted farsdagsgave, og håper den leveres fredag, siden det ikke er post lørdag lengre. Anonymkode: 55c20...169
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Post til nord går treeeegt! Pappa sendte en pakke til meg en tirsdag, og den fikk jeg onsdag uka etter. Da jeg ringte til posten for å høre, så fikk jeg beskjed om at mye av post til og fra nord går med tog gjennom Sverige.. Anonymkode: 685c9...e30
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Post til nord går treeeegt! Pappa sendte en pakke til meg en tirsdag, og den fikk jeg onsdag uka etter. Da jeg ringte til posten for å høre, så fikk jeg beskjed om at mye av post til og fra nord går med tog gjennom Sverige.. Anonymkode: 685c9...e30 Oj! Men Bergen da? Er utenfor Bergen pappa bor Anonymkode: 55c20...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå