Gå til innhold

Ingredienser i Iglow vippeserum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som har Iglow vippeserum og som kan være så snill å poste ingredienslisten her? Den skal stå på pakningen.

På nettsiden til Iglow står det bare at serumet ikke inneholder prostaglandiner. På FaceBook opplyser Iglow at det er en miks av peptider som skal gjøre øyevippene lengre. Vippeserum som inneholder peptider, har vist seg å ha liten effekt i ulike tester - det er prostaglandiner som har dokumentert effekt (men også mange negative bivirkninger).

På den annen side er det mange imponerende bilder av lange øyevipper på Iglow sin Facebook-side, så lurer veldig på hva de evt har puttet oppi den formulaen, blir en smule skeptisk ettersom de ikke publiserer ingredienslisten på nettsiden sin.

Noen som kan bidra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fant jeg faktisk ingredienslisten på nettsiden deres:

Ingredienser:
Aqua, Glycerin, Panthenol, Polysorbate 20, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Sodium Lactate, Panax Ginseng Root Extract, Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Arctostaphylos Uva Ursi (Bearberry) Leaf Extract, Sodium PCA, Chamomilla Recutita Flower Extract, Yeast Extract, Methylparaben, Sorbitol, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Sodium Benzoate, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Ethylparaben, Pisum Sativum Extract, Tocopheryl Acetate, Myristoyl Pentapeptide-17, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Proline, Butylparaben, Propylparaben.

Kan ikke helt forstå at noen av disse ingrediensene skal få vipper til å gro, men ser at iGlow har mange gode anmeldelser... Merkelig. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei, iglow funker. Nå tok det bortimot tre måneder før mine vipper ble lange, men de ble virkelig lange. Jeg kjøpte ikke ny da det ble tomt, så nå er de tilbake til normalen igjen, men jeg vurderer å kjøpe en ny omgang.

Jeg ble litt rød langs vippekanten og det klødde litt, men ikke så mye at det var et problem. Jeg vet at andre kan ha hatt sterkere reaksjoner, og andre igjen ingen reaksjoner i det hele tatt.

Noen får lengre vipper på null tid, men for meg tok det altså nesten tre mdr. Kanskje det har noe med aldre å gjøre.

Den er drøy i bruk og min var ikke tom før etter over et halvt år.

Skrevet
På 8.11.2017 den 17.02, September Girl skrev:

Er det noen der ute som har Iglow vippeserum og som kan være så snill å poste ingredienslisten her? Den skal stå på pakningen.

På nettsiden til Iglow står det bare at serumet ikke inneholder prostaglandiner. På FaceBook opplyser Iglow at det er en miks av peptider som skal gjøre øyevippene lengre. Vippeserum som inneholder peptider, har vist seg å ha liten effekt i ulike tester - det er prostaglandiner som har dokumentert effekt (men også mange negative bivirkninger).

På den annen side er det mange imponerende bilder av lange øyevipper på Iglow sin Facebook-side, så lurer veldig på hva de evt har puttet oppi den formulaen, blir en smule skeptisk ettersom de ikke publiserer ingredienslisten på nettsiden sin.

Noen som kan bidra?

http://www.tv2.no/a/9507834/ 

Anbefaler å lese hele saken i lenken. 

Anonymkode: e7b92...648

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

http://www.tv2.no/a/9507834/ 

Anbefaler å lese hele saken i lenken. 

Anonymkode: e7b92...648

Tusen takk for at du postet denne! 

Hadde sterke mistanker om at IGlow inneholdt prostaglandiner - selv om det ikke er opplyst på ingredienslisten. Folk som har postet bilder på Facebooksiden deres, ville aldri i livet ha fått så lange øyevipper bare ved hjelp av peptider. Og nå er det altså bekreftet. Veldig drøyt at de ikke opplyser om dette. Produktet bør trekkes fra markedet snarest. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...