Gå til innhold

Kan man være blokkert på snapchat uten å vite det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har googla litt rundt og det eneste som står er at man vet man kan være blokkert/sletta som venn om det blir et sånt grått ikon etter man har sendt snap og det står "pending" eller at man ikke kan se snapscoren til den som har blokkert eller sletta en som venn.

Lurer fordi denne personen ikke har sett snappene mine på en stund og jeg kan se snapscoren til denne personen (snapscoren har ikke økt disse dagene til denne personen) og det er ikke noe grått ikon. Er det da mest sannsynlig at denne personen bare ikke har vært aktiv på snapchat et par dager? 

Anonymkode: e397d...eb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje personen bare har logget ut noen dager, det høres slik ut for meg. 

Men kan du ikke sende denne personen en melding et annet sted og høre? 

Anonymkode: a47cc...090

Gjest Annetnavn_
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har googla litt rundt og det eneste som står er at man vet man kan være blokkert/sletta som venn om det blir et sånt grått ikon etter man har sendt snap og det står "pending" eller at man ikke kan se snapscoren til den som har blokkert eller sletta en som venn.

Lurer fordi denne personen ikke har sett snappene mine på en stund og jeg kan se snapscoren til denne personen (snapscoren har ikke økt disse dagene til denne personen) og det er ikke noe grått ikon. Er det da mest sannsynlig at denne personen bare ikke har vært aktiv på snapchat et par dager? 

Anonymkode: e397d...eb2

Du er ikke blokkert. Personen kan ha sluttet å bruke Snap, har pause eller har laget ny konto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...