oqegic Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Hadde alt på stell, hus, samboer i 12 år, prøverør uten hell, og nå har han gått fra meg. Føler meg knust og desperat. Noen som er i samme situasjon? Vurdere inseminasjon i Danmark? 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 8 minutter siden, oqegic skrev: Hadde alt på stell, hus, samboer i 12 år, prøverør uten hell, og nå har han gått fra meg. Føler meg knust og desperat. Noen som er i samme situasjon? Vurdere inseminasjon i Danmark? Sender en klem til deg<3 forsøk å stable livet på beina igjen sten for sten. Inseminasjon i Danmark høres ut som det som er minst lurt å gjøre i det du beskriver som en desperat situasjon. Anonymkode: 3fc59...91a 1
oqegic Skrevet 8. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sender en klem til deg<3 forsøk å stable livet på beina igjen sten for sten. Inseminasjon i Danmark høres ut som det som er minst lurt å gjøre i det du beskriver som en desperat situasjon. Anonymkode: 3fc59...91a Ja, er enig i det. Men det betyr jo at det er for sent for meg nå
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Samme her. Men orker ikke bli utslitt alenemor og ingen fra familien som kan stille opp. Det er så trist, og jeg er lei av å bli sett rart på av andre Anonymkode: 33a4b...487
oqegic Skrevet 8. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Men orker ikke bli utslitt alenemor og ingen fra familien som kan stille opp. Det er så trist, og jeg er lei av å bli sett rart på av andre Anonymkode: 33a4b...487 Godt å høre at jeg ikke er alene. Klem til deg. Enig , jeg har heller ikke familie til å hjelpe meg, så vil være beinhardt! Det er resten av livet det er snakk om.... Men må begynne å tenke tanken liksom...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #6 Skrevet 8. november 2017 Tenk veldig nøye på om du orker å bli alenemor, spesielt da du sier du ikke har familie til å hjelpe. Jeg har vært 100% alene med 2 barn i 10 år, og venner forsvinner, nå er helsen elendig, og jeg er totalt utslitt. Og ny kjæreste er vanskelig å få da man er 100% alene med barna. Hva om du blir syk, og ikke klarer å ta deg av barnet? Du er ikke ung lenger. Anonymkode: 299f6...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #7 Skrevet 8. november 2017 13 minutter siden, oqegic skrev: Hadde alt på stell, hus, samboer i 12 år, prøverør uten hell, og nå har han gått fra meg. Føler meg knust og desperat. Noen som er i samme situasjon? Vurdere inseminasjon i Danmark? 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Men orker ikke bli utslitt alenemor og ingen fra familien som kan stille opp. Det er så trist, og jeg er lei av å bli sett rart på av andre Anonymkode: 33a4b...487 Dere er i mine øyne ikke for gamle til å få barn. Vet om flere som er godt over 40 som har fått barn. Anonymkode: 8483e...8fd 6
oqegic Skrevet 8. november 2017 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenk veldig nøye på om du orker å bli alenemor, spesielt da du sier du ikke har familie til å hjelpe. Jeg har vært 100% alene med 2 barn i 10 år, og venner forsvinner, nå er helsen elendig, og jeg er totalt utslitt. Og ny kjæreste er vanskelig å få da man er 100% alene med barna. Hva om du blir syk, og ikke klarer å ta deg av barnet? Du er ikke ung lenger. Anonymkode: 299f6...ef5 Men tenk....;ville du heller vert uten dine to barn? 6
oqegic Skrevet 8. november 2017 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er i mine øyne ikke for gamle til å få barn. Vet om flere som er godt over 40 som har fått barn. Anonymkode: 8483e...8fd Takk 😍😍😍 vil jo helst ikke ha barn alene, men når man ikke lenger har noe valg da? 😢 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #10 Skrevet 8. november 2017 4 minutter siden, oqegic skrev: Takk 😍😍😍 vil jo helst ikke ha barn alene, men når man ikke lenger har noe valg da? 😢 Det er jo faktisk nok av menn over 40 som ikke har barn men som ønsker seg. Nå vet jeg ikke helt hvor man finner dem,siden ingen proklamerer dette høylytt😊Forstår egentlig ikke hvorfor,er vel en helt ærlig sak å ønske seg barn om man er 20 eller 40+. Et tips er jo bare å være ærlig om det,så kanskje de eldre barnløse kan finne hverandre. Nå fikk jeg nesten en ide til ny datingside😊❤️Og mannen må jo selvfølgelig ikke være over 40, man kan fint møte en litt yngre mann også ,30+😊 Anonymkode: 8483e...8fd 1
oqegic Skrevet 8. november 2017 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo faktisk nok av menn over 40 som ikke har barn men som ønsker seg. Nå vet jeg ikke helt hvor man finner dem,siden ingen proklamerer dette høylytt😊Forstår egentlig ikke hvorfor,er vel en helt ærlig sak å ønske seg barn om man er 20 eller 40+. Et tips er jo bare å være ærlig om det,så kanskje de eldre barnløse kan finne hverandre. Nå fikk jeg nesten en ide til ny datingside😊❤️Og mannen må jo selvfølgelig ikke være over 40, man kan fint møte en litt yngre mann også ,30+😊 Anonymkode: 8483e...8fd Ja sånn tenker eg og. Men problemet er å finne de. Håpte det fantes en sånn side eg 😊
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #12 Skrevet 8. november 2017 3 minutter siden, oqegic skrev: Ja sånn tenker eg og. Men problemet er å finne de. Håpte det fantes en sånn side eg 😊 Det finnes jo faktisk datingbyrå/ konsulenter som kan hjelpe på datingmarkedet og finne dater som matcher. Men det koster jo litt penger. Men igjen; det gjør jo en tur til Danmark også😊 Anonymkode: 8483e...8fd 1
Mr. Kilmister Skrevet 8. november 2017 #13 Skrevet 8. november 2017 42 minutter siden, oqegic skrev: Hadde alt på stell, hus, samboer i 12 år, prøverør uten hell, og nå har han gått fra meg. Føler meg knust og desperat. Noen som er i samme situasjon? Vurdere inseminasjon i Danmark? Du er drømmedame for meg og flere andre☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #14 Skrevet 8. november 2017 Akkurat nå, Mr. Kilmister skrev: Du er drømmedame for meg og flere andre☺️ Fordi du ikke vil ha barn, eller fordi du er 60 og endelig vil ha barn der ts er som en ungfole å regne? Til ts: hvis du gjerne vil ha barn: ville vurdert noen inseminasjoner. Men lurer: hvis ikke prøverør fungerte, hvorfor tror du at inseminasjon kan fungere? Var det mannen som hadde problemer? Ellers virker det litt bortkastet siden sjansene er mye lavere med inseminasjon? Anonymkode: 9b5eb...d0e 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #16 Skrevet 8. november 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er i mine øyne ikke for gamle til å få barn. Vet om flere som er godt over 40 som har fått barn. Anonymkode: 8483e...8fd Sant, men jeg kan ikke lenger bare satse på at det ordner seg med at jeg møter en fin fyr som kan være far til mitt barn lenger. Tiden går. Anonymkode: 33a4b...487 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #17 Skrevet 8. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant, men jeg kan ikke lenger bare satse på at det ordner seg med at jeg møter en fin fyr som kan være far til mitt barn lenger. Tiden går. Anonymkode: 33a4b...487 Ja jeg vetDerfor kan det jo være en idé og prøve datingkonsulenter kanskje? Der er jo folk som fikser/matcher deg med det du søker. Mye større mulighet der vil jeg tro enn på en datingside,der du aldri kan være sikker på hvem du egentlig prater med. Anonymkode: 8483e...8fd
atropos Skrevet 8. november 2017 #18 Skrevet 8. november 2017 Jeg kjenner to som har dratt til Danmark for å bli alenemødre, og selv om det er tøft, er nok motivasjonen en annen når det er et aktivt valg og ikke bare «slik det ble» Begge de jeg kjenner er veldig glad for at de tok det valget. 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #19 Skrevet 8. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vetDerfor kan det jo være en idé og prøve datingkonsulenter kanskje? Der er jo folk som fikser/matcher deg med det du søker. Mye større mulighet der vil jeg tro enn på en datingside,der du aldri kan være sikker på hvem du egentlig prater med. Anonymkode: 8483e...8fd Nå ba jeg ikke om råd til hvordan jeg kunne møter noen, gjorde jeg vel? Poenget mitt var å beskrive hvordan det føles her og nå. Intet mer. Anonymkode: 33a4b...487 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #20 Skrevet 8. november 2017 1 time siden, oqegic skrev: Hadde alt på stell, hus, samboer i 12 år, prøverør uten hell, og nå har han gått fra meg. Føler meg knust og desperat. Noen som er i samme situasjon? Vurdere inseminasjon i Danmark? jeg hadde håpet på at du var mann før jeg trykket inn på linken for da hadde din situasjon vært lett å fixe. men dette var litt vrient. hadde jeg vært deg så hadde jeg gått til legen og sjekket ut situasjonen, hvor lenge han kan anta at du er fruktbar, om det er så kort tid igjen hadde jeg nok dratt til danmark ja, er kjempetrist om det plutselig skulle gått for lang tid og du aldri kan få et biologisk barn. lykke til Anonymkode: cd0f4...148 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå