AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Hei! Jeg har nå et friår og skal begynne å studere neste år. Jeg har søkt på noen ledige stillinger i området uten hell, grunnet manglene kompetanse (fagbrev, erfaring, osv..). Som person er jeg hyggelig, positiv, arbeidsom og jordnær. Veldig fleksibel på hvordan type arbeid det er, tar som regel alt med et smil. Det er et kjøpesenter i nærområdet, og jeg tenker å levere noen åpne søknader der. Og på lokale matbutikker. Men hvor jobber/jobbet dere? Tenker da ikke som ferdigutdannet, men en jobb under studietiden feks. Fortell gjerne om hvordan type arbeid det var (evt. kjede/butikk), hva du likte og eventuelt mislikte, osv. Kom gjerne med tips! Anonymkode: 698d3...5e1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Matbutikk er vel klassikeren. Et annet tips er å ikke si noe om at du kun tar et friår. Anonymkode: 628af...c81
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 Har du lappen? Bor du i by, tettsted osv? Hva har du jobbet med før? Anonymkode: c857d...f0d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Klesbutikk. Rabatt på klær er gull verdt. Anonymkode: 6f4dd...a78
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Bor du på et stort eller lite sted? Hvilken type jobber er det å få der? Er det shopping det går i eller fiskemottak? Har du kjenninger som kan hjelpe deg? Spør bekjente og spre ordet om at du trenger jobb. Anonymkode: 412ad...500
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 Du kan jobbe som promotør, da står du på stand i dageligvarebutikker og deler ut smaksprøver, de har også sampling og andre event aktiviteter. Dette er en grei studentjobb som er veldig fleksibel. Ellers har jeg jobbet i interiørbutikker, mest fordi jeg liker veldig godt å jobbe med interiør Velg nisje butikker etter interesse, da er jobben kjekkere. De fleste butikker trenger ekstrahjelper som kan jobbe kvelder og dette passer godt til studenter. Jeg nevner dette fordi det er lurt å beholde jobben etter friåret Anonymkode: 872d1...8c9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 Jobbet som tilkallingsvikar på barnevernsinstitusjon. Var veldig greit. Anonymkode: dfee2...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå