AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Med hva? Funker dette her? http://makeupnadine.blogg.no/1411058236_omtale__glam_glow_sup.html Anonymkode: c0f6a...406
Professor Orm Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Jeg skjønner at det kanskje bare er en måte å ordlegge seg på, men du kan altså ikke bli kvitt porer på nesa. Jeg ser mye urealistiske forventninger mtp hva som er mulig her på forumet, og jeg synes det er en usunn tilnærming. Mine er dog blitt forholdsvis små etter at jeg begynte å bruke salisylsyre og bruker peeling og leiremaske ukentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 Har begynt å bruke mye oljer nå som det er kaldt og huden blir tørr, og merker stor forbedring på porene når jeg gjør det. Bruker jojoba og mandelolje med en fuktighetskrem over om natten (fuktighetskrem bare slik at oljene skal 'stenges inne' i huden, hvis du skjønner - bruker bare en billig en fra L'Oreal for tørr hud) og litt av oljene på dagtid hvis jeg er tørr. Skrubber huden med anti-blackhead fra Garnier (blå tube i samme stil som den 3-i-1-greia, den er ikke så bra da) en gang i uka og bruker grønn ansiktsmaske/scrub fra Formula 10.0.ettellerannet to ganger. Anonymkode: b5e1d...724
Wonders Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Epiduo fra legen min fungerer helt fint. Ingen hudormer og ingen dype porer. Vær varsom med bruken, da dette produktet etser seg nedi huden, samme hvor skånsom det står at den er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå