AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Hei, For en uke siden startet jeg i ny jobb, men jeg trives virkelig ikke og kan ikke se for meg at dette er noe jeg vil jobbe med. Jeg trives ikke med arbeidsoppgavene, i tillegg til at dette er et fagfelt jeg er helt ukjent med. Jeg jobber nå innen rekruttering, og skal rekruttere folk innen et felt jeg ikke vet noenting om, og som virkelig ikke interesserer meg. Dette gjør meg skikkelig demotivert for jobben. Allerede etter jeg hadde vært på intervju til denne jobben så hadde jeg mine tvil om dette var noe for meg, men jeg fikk den, og etter å ha gått lenge uten å få noen jobb, så kunne jeg ikke si nei. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..Jeg vet det bare har gått en uke, men jeg ser virkelig ikke for meg at dette er noe jeg vil trives med... Anonymkode: 4c3fb...b4b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Mitt beste råd er å gi det en skikkelig sjanse. En uke er gjerne for kort tid til å gjøre seg opp en skikkelig mening. Etter en uke har jeg synes alle mine jobber har vært uoversiktlige og jeg har ikke trivdes veldig godt. Det er masse nytt å lære, nye kollegaer, man føler ikke at man har peiling og så videre. Det betyr ikke at du vil tenke det samme om et halvt år! Du sier jo også at du har gått lenge uten jobb. Nå har du fått jobb! Det er kanskje ikke drømmejobben, men jeg skal love deg at deg er mange der ute som går i en jobb de egentlig misliker sterkt bare fordi de ikke har fått noe annet... Du kan jo begynne å søke nye jobber, men ikke si opp den jobben du har fått før du har funnet noe annet hvertfall. Du tåler å jobbe et år eller to med noe du synes er kjipt. De fleste starter ikke med drømmejobben! Anonymkode: 22f71...69c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå