AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Det har vært mye styr for meg de to siste årene. Alle tror jeg ligger rundt med ulike gutter å tar i mot penger. Derfor er det mange som ikke liker meg. Dette gjelder familien. Greia er St jeg er jomfru. Kan jeg ta noen tester og at en gynekolog for eksempel kan skrive ned å bekrefte St jeg er jomfru? Folk tror St jeg har hatt sex med en mann som er mye eldre en meg. Han er nært knyttet til mange jeg kjenner. Vi har vært mye sammen men ingen tror på det at vi kan være sammen, uten å ha sex. Jeg blir sett på som en bortskjemt hore. Anonymkode: b514e...5aa
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Om jomfruhinnen din er intakt vil du nok kunne få det bekreftet hos en gynekolog ja. Men hvorfor gidde? Om familien din (av alle mennesker) ser på deg på denne måten, er de verdt bryet? Anonymkode: 162e4...93a 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om jomfruhinnen din er intakt vil du nok kunne få det bekreftet hos en gynekolog ja. Men hvorfor gidde? Om familien din (av alle mennesker) ser på deg på denne måten, er de verdt bryet? Anonymkode: 162e4...93a Er det ikke sånn at man ikke faktisk har en jomfruhinne da, og at skjedekransen ikke nødvendigvis kan fortelle om man har hatt sex eller ikke? Anonymkode: 7f21e...248 7
Duckie Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Man kan ikke sjekke dette. Jomfruhinna, som en over skriver, er en myte. Skjedekransen som ligger rundt kan være intakt etter sex, eller den kan brytes f.eks. etter trening. Så, nei. 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #5 Skrevet 8. november 2017 Ridning, sykkel, tamponger og mye annet kan uansett ha ødelagt slik st man ikke kan se om du er jomfru. Hvorfor bry seg uansett? Vi bor i Norge og her kunne vi seriøst ikke brydd oss mindre om hvem som er jomfru og ikke Anonymkode: 07759...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #6 Skrevet 8. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ridning, sykkel, tamponger og mye annet kan uansett ha ødelagt slik st man ikke kan se om du er jomfru. Hvorfor bry seg uansett? Vi bor i Norge og her kunne vi seriøst ikke brydd oss mindre om hvem som er jomfru og ikke Anonymkode: 07759...9d7 Ts : Ok,ja en bekjent av meg sa engang av hun mest sannsynligvis ikke hadde sin siden hun begynte å blø engang, da var hun veldig liten og hun dreiv med ridning. Men, nå vet jo bare jeg etter film ber, og trodde det var sånn. At ved obduksjon av jenter i forhold til voldtekt eller ikke så kan de se om det har vært voldtatt eller ikke? Da må det jo være en måte å vite dette på. Så er de en ting til. Jeg er helt garantert jomfru, men.. om den kan brytes på andre måter så kan det hende jeg har vært litt uheldig. For to år siden, jeg hadde en kjæreste, vi hade ikke sex. Mens jeg våknet opp dagen etter da var det blo på lakenet. Jeg hadde mensen. Det kan ha vært grunnen men jeg spurte han og han sa det var fordi han sende putta fingrene inni.. så kanskje den kan ha gått i stykker da? Anonymkode: b514e...5aa
minister-mio Skrevet 8. november 2017 #7 Skrevet 8. november 2017 Det lar seg ikke gjøre, men jeg tror du trenger å bryte med dårlige folk, ikke bevise din uskyld 4
Duckie Skrevet 8. november 2017 #8 Skrevet 8. november 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Ts : Ok,ja en bekjent av meg sa engang av hun mest sannsynligvis ikke hadde sin siden hun begynte å blø engang, da var hun veldig liten og hun dreiv med ridning. Men, nå vet jo bare jeg etter film ber, og trodde det var sånn. At ved obduksjon av jenter i forhold til voldtekt eller ikke så kan de se om det har vært voldtatt eller ikke? Da må det jo være en måte å vite dette på. Anonymkode: b514e...5aa Det å sammenligne en voldtekt med å ikke være jomfru er jo en helt merkelig. Som flere har sagt, det er ingen metode for å slå fast om en jente er jomfru eller ikke. Et voldtektsoffer vil i mange tilfeller ha skader, ihvertfall når det er snakk om undersøkelse under obduksjon. Skader i underlivet og ellers på kroppen og sæd på/i kroppen på en død person er jo selvfølgelig ikke sammenlignbart med sjekk om man er jomfru eller ikke. Det her blir så dumt at jeg tror det bare er et troll som kjeder seg. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #9 Skrevet 8. november 2017 1 time siden, Duckie skrev: Det å sammenligne en voldtekt med å ikke være jomfru er jo en helt merkelig. Som flere har sagt, det er ingen metode for å slå fast om en jente er jomfru eller ikke. Et voldtektsoffer vil i mange tilfeller ha skader, ihvertfall når det er snakk om undersøkelse under obduksjon. Skader i underlivet og ellers på kroppen og sæd på/i kroppen på en død person er jo selvfølgelig ikke sammenlignbart med sjekk om man er jomfru eller ikke. Det her blir så dumt at jeg tror det bare er et troll som kjeder seg. Ok. Det var kanskje feil sammenligning. Jeg er også dårlig på å formulere meg. Men, jeg ville ikke trollet om noe sånt. Det er tilfelle, og noe som jeg ikke vil snakke om personlig med noen, og et fm som det her er det enklere å spørre om sånne spm. Dette med trolling tror jeg heller ikke er så vanlig. Mange ting er så rare St det er ikke noe man vil snakke om med andre, så folk skriver her. Anonymkode: b514e...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå