AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Er det slik at det er umulig å vite hvor pakken er, når den har ankommet utleveringssted? Eller er det utleveringsstedet som ikke har system når de ikke klarer å finne pakken? Nettopp ventet i 10 minutter og det virket som den ansatte bare virrer rundt og sjekket pakker vilkårlig. Endte med å måtte gå fordi hun ikke fant pakken min. Ekstremt irriterende. Anonymkode: 41aad...821
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Mennskelig å gjøre feil. Noen ganger fungerer ikke systemet og ting forsvinner. Skaff deg en sånn jobb så får du litt innsikt i hvordan det er. Anonymkode: bd428...59b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 Det kan skje feil på systemet, da må man faktisk lete gjennom alle pakkene. ellers blir de registrert på et spesielt hyllenummer. Anonymkode: 221bb...11e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 TS: Poenget er at dette ikke er første gang keg har ventet lenge, og det virker som at det er null kontroll. Så hvis dette ikke er knyttet til PostNord, men utleveringsstedet så kan jeg prøve å velge et annet utelveringssted neste gang. Anonymkode: 41aad...821
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #5 Skrevet 8. november 2017 Noen er veldig dårlige til å lete også. Prøv igjen når det er noen andre til stede. Anonymkode: 9dc7e...5ee
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #6 Skrevet 8. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS: Poenget er at dette ikke er første gang keg har ventet lenge, og det virker som at det er null kontroll. Så hvis dette ikke er knyttet til PostNord, men utleveringsstedet så kan jeg prøve å velge et annet utelveringssted neste gang. Anonymkode: 41aad...821 Hvis det har skjedd flere ganger, hvorfor kontakter du ikke postnord ang det? Det hjelper jo ingen at du surver på et forum. Du må jo ta det opp med de som faktisk kan gjøre noe med det. Anonymkode: 221bb...11e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #7 Skrevet 8. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS: Poenget er at dette ikke er første gang keg har ventet lenge, og det virker som at det er null kontroll. Så hvis dette ikke er knyttet til PostNord, men utleveringsstedet så kan jeg prøve å velge et annet utelveringssted neste gang. Anonymkode: 41aad...821 Det kan nok hjelpe å velge et annet utleveringssted. Jeg har aldri opplevd det slik som du på flere av utleveringsstedene jeg har valgt. Der finner de alltid pakken med en gang. Anonymkode: d946f...5c3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #8 Skrevet 8. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det har skjedd flere ganger, hvorfor kontakter du ikke postnord ang det? Det hjelper jo ingen at du surver på et forum. Du må jo ta det opp med de som faktisk kan gjøre noe med det. Anonymkode: 221bb...11e Det var da veldig som du skulle ta dette personlig. Jeg surver ikke, jeg spør. Lite poeng i å klage før man vet hvor feilen ligger. Jeg kan løse problemet ved å benytte et annet utleveringssted dersom feilen ligger der. Men det hadde ikke overrasket meg om det var hos PostNord feilen lå, er generelt misfornøyd med dem. Å vente til noen annen er på jobb er jo greit nok, men jeg har ikke mulighet til å prøve å hente pakker hele tiden. Anonymkode: 41aad...821
FantasDick Skrevet 8. november 2017 #9 Skrevet 8. november 2017 Når vi mottar pakkene skal de skannes mottatt og inn på et hyllenummer, dette må gjøres manuelt. Viser sporing at pakken er på utleveringsstedet kan det virke som at en medarbeider har skannet pakken mottatt men glemt å skanne inn på hyllenummer eller lagt den på feil sted. Men pakken er etter all sannsynlighet på utleveringsstedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå