Gjest Dustefjerta Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Jeg og min patner har gjennom våre 7 års samliv aldri vært helt på nett. Vi har hatt den ene bøygen etter den andre, og nå er vi igang igjen. Sist gang vi tappert prøvde å ha en samtale om oss og samlivet, så ba min partner meg om å si ifra slik at jeg ikke gikk å bar på ting slik at det til slutt topper seg. Vel - Han var på et møte og skulle være hjemme til et avtalt tidspunkt vi hadde blitt enige om. (Jeg skulle bruke bilen) Tilfeldighetene gjorde det slik at vi hadde muligheten til intimt samvær når han kom hjem fordi vi hadde huset for oss selv. Jeg sendte han melding og sa at vi hadde huset for oss selv hvis det var interesse. En stund senere, etter han skulle vært hjemme sendte han meldig at : Han kom nå. Greit nok. Men jeg tenkte jeg da skulle si ifra slik han hadde bedt meg om før, og sendte melding om at brutte avtaler ga en "turn off" og at han måtte få meg i godlune hvis min "invitasjon" skulle kunne la seg gjøre. Akkurat når jeg sendte meldingen så jeg at bilen svingte opp mot huset. Det endte med at han kom inn og var dritt sur for den siste meldingen og at jeg ble drittsur for at han tok det på den måten. (Jeg gjorde jo som han hadde bedt om)(og jeg synes ikke det er så lett å "kaste meg i sengen" når jeg først er litt sur.) Så det var den muligheten. Jeg sa vel fra på feil tidspunkt. Men jeg trodde faktisk at han ville/kunne komme inn og bare si at han var alerede på vei nå han sendte meldingen til meg. det ville ikke vært værre enn det ! Derfor ble jeg skuffet over en så voldsom reaksjon på noe som kunne være så enkelt. Det er nok jeg som burde taklet det annerledes.
Gjest Melk Skrevet 26. januar 2005 #2 Skrevet 26. januar 2005 I min verden vil det å "si ifra" IKKE gjøres over sms. Det gjøres heller ikke når man er i svært dårlig humør.
Gjest GreenSky Skrevet 26. januar 2005 #3 Skrevet 26. januar 2005 Altså, jeg skjønte ikke hvorfor du sendte den siste meldingen, jeg. Jeg hadde også blitt sur hadde jeg fått en slik. Og det hadde vel du og?
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 I min verden vil det å "si ifra" IKKE gjøres over sms. Det gjøres heller ikke når man er i svært dårlig humør. Å herregud melk! Han var jo ikke hjemme. Hva var galt hvis problemet var der og da?
Popcorn Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 Du kunne kanskje ventet til han faktisk kom hjem.
Gjest Catwoman Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 nå vet ikke jeg grunnen til at han ble forsinket, men det hender det skjer uforutsette ting som gjør at man blir forsinket, uten at man kan noe for det. Jeg og min patner har gjennom våre 7 års samliv aldri vært helt på nett. Tror ikke jeg hadde geid å leve sju år med en mann jeg ikke var på nett med. :-?
Cata Skrevet 26. januar 2005 #7 Skrevet 26. januar 2005 :-( Skjønner deg godt jeg. Har gjort liknende ting selv, og fått en del opprydningsarbeid etterpå. Og det er vanvittig irriterende å gå og vente på noen man "tror" er underveis og så er de ikke det likevel. Men det er kanskje ikke alltid så lurt å taste før man tenker.... (Skal vi starte "telle til ti - klubben"?)
Musemor Skrevet 26. januar 2005 #8 Skrevet 26. januar 2005 Synes det er du som er negativ her jeg... tror du det er mindre turn-off å få den meldingen der slengt i trynet?? Synes faktisk det var ganske så uødvendig av deg, jeg hadde ihvertfall blitt irritert på deg!
*Heidi* Skrevet 26. januar 2005 #9 Skrevet 26. januar 2005 Skjønte ikke helt hvilke avtale han brøyt jeg?
Kittykat Skrevet 27. januar 2005 #10 Skrevet 27. januar 2005 Jeg kan ikke se at han brøt noen avtale. Kanskje han ble heftet med noe på jobben? Kanskje det var noe som tok lengre tid enn antatt? Det skjer i blant med sambo. At han kommer hjem senere enn avtalt fordi det var noe som oppstod på jobben som han måtte gjøre ferdig først. Så jeg kan desverre ikke forstå din reaksjon, da du egentlig ikke hadde noe å bli sur for, så ja, jeg kan fortstå hvorfor samboeren din ble sur. Han kan ikke noe for at han ble forsinket til "avtalen". Du kunne bare latt være å ta det opp, så kunne dere kost dere sammen i stedet.........
Kittykat Skrevet 27. januar 2005 #11 Skrevet 27. januar 2005 Sitat slettet Remyline Moderator Og man sier ikke i fra via sms. Hun kunne ventet til han kom hjem. Det er iallefall normalt hos oss.
Mette Skrevet 27. januar 2005 #12 Skrevet 27. januar 2005 Tråden er ryddet litt i. Remyline Moderator
Gjest Melk Skrevet 27. januar 2005 #13 Skrevet 27. januar 2005 Å herregud melk! Han var jo ikke hjemme. Hva var galt hvis problemet var der og da? Da ringer man, eller aller helst: venter til den andre kommer hjem.
Gjest gjesta Skrevet 27. januar 2005 #14 Skrevet 27. januar 2005 Gutter tenker ikke lenger enn nesetippen av og til. Typen min kan si han kommer snart, og det går lenger tid enn bare snart. Men de mener ikke noe vondt med det, kanskje møtet dro ut? Vi jenter tenker for mye... Også er det lett å sende en sur sms, og guttene kan ikke fatte hvorfor.
Gjest Pjusk Skrevet 27. januar 2005 #15 Skrevet 27. januar 2005 jeg beklager, men synes det høres litt fjortis ut å kommunisere negativt med partner via SMS. Slike ting bør sies direkte. En anne ting er at jeg ikke skjønner hvorfor du var sur og sendte SMS. Kom han senere enn planlagt? Det står ikke klart i det første innlegget. Sitat:sendte melding om at brutte avtaler ga en "turn off" og at han måtte få meg i godlune hvis min "invitasjon" skulle kunne la seg gjøre. Jeg tror jeg også hadde blitt sur hvis jeg fikk en slik SMS.
Happycat Skrevet 27. januar 2005 #16 Skrevet 27. januar 2005 Men jeg tenkte jeg da skulle si ifra slik han hadde bedt meg om før' date=' og sendte melding om at brutte avtaler ga en "turn off" og at han måtte få meg i godlune hvis min "invitasjon" skulle kunne la seg gjøre. [/quote'] Vi kvinner skal nå analysere alt opp og i mente. Sier vel seg selv at en slik melding er en total "turn off" på menn. De er i grunn enkle vesen. Alt fungerer fint dersom vi ikke gjør for mye ut av ting...
Gjest Ninakanin Skrevet 27. januar 2005 #18 Skrevet 27. januar 2005 Synes også det var helt naturlig av ham å bli såret og sur når han først girer seg opp og gleder seg til å komme hjem til deg, for så å bli avvist når han svinger bilen inn på parkeringsplassen når han ikke har brutt en avtale eller gjort noe galt. Vi damer må slutte å ha fantasier om hva gutta våre skal si og gjøre i enhver situasjon. Vi ender alltid opp med å bli skuffet, for så å bli sure på kjæresten. Og det er ikke rettferdig. For hvordan kunne han vite at det ville være nok å si at han var rett rundt hjørnet? Med en sånn melding som det på mobilen, kunne han jo tro du var alt i fra iskald til dritsur.
Gjest Embla s Skrevet 28. januar 2005 #19 Skrevet 28. januar 2005 Sitat:sendte melding om at brutte avtaler ga en "turn off" og at han måtte få meg i godlune hvis min "invitasjon" skulle kunne la seg gjøre. Jeg tror jeg også hadde blitt sur hvis jeg fikk en slik SMS. Ja, jeg og! (også vet jeg om ganske mange menn som blir provosert over at sex er noe de skal gjøre seg fortjent til, som om det er noe HUN aller nødigst kan gjøre for å glede HAM, vel og merke: Hvis han FORTJENER det..)
Gjest Pjusk Skrevet 31. januar 2005 #20 Skrevet 31. januar 2005 (også vet jeg om ganske mange menn som blir provosert over at sex er noe de skal gjøre seg fortjent til, som om det er noe HUN aller nødigst kan gjøre for å glede HAM, vel og merke: Hvis han FORTJENER det..) Ja, det har jeg lagt merke til også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå