Gå til innhold

Tar du betakaroten? Hvordan hjelper det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt sensitiv hud og blir lett brent,hjelper det på dette?

Anonymkode: 67630...140

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg prøvde noen måneder en gang (vår+sommer) og ble like solbrent som vanlig. Ble heller ikke brunere

Anonymkode: a7c11...caf

Skrevet

Fikk masse piggmentflekker i ansiktet og resten av kroppen etter to ukers bruk. Tok et år før de forsvant. Aldri igjen.

Anonymkode: d60d1...63c

Skrevet

Betakaroten finnes naturlig i frukt og grønnsaker som f. eks. gulerøtter.
Spiser du allerede variert frukt og grønnsaker vil kroppen din naturlig ta opp den mengden med betakaroten den trenger.

Bruk solkrem istedet. Og ja.. det er kjipt.

Skrevet

Har tatt 15mg daglig i snart et år, kan egentlig ikke slå fast på hvilken måte jeg merker det? 

Jeg tok det for å bli raskere brun, men føler ikke at jeg har blitt det de gangene jeg har solt meg eller vært på ferie, men jeg er kanskje ikke like blek lenger, kroppen har en viss mild gyldentone selv uten at jeg har vært så mye i sola. Ikke like gylden som de som har vært mye i sola såklart. 

Jeg har fått veldig sterke negler og sunnere hår men går også på andre vitaminer for akuratt dette så vet ikke om det kun er betakarotenens skyld. Har sensitiv hud men kan ikke si jeg har koblet noe hudforbedring til betakarotenen da jeg også har gått på nytt hudpleie program i et år. Er det meningen betakaroten skal hjelpe på dårlig hud? Ja så kanskje det har litt av takken uten at jeg var klar over det :)

Skrevet

Se mindre Paradise og les mindre rosablogger du tS. 

Skrevet
3 minutter siden, Antoinette skrev:

Se mindre Paradise og les mindre rosablogger du tS. 

Unødvendig kommentar...🙄 

Jeg tar betakaroten om sommeren ettersom jeg har sensitiv hud, blir fort brent på skuldrene. For meg har det fungert bra 😊 Asthaxanthin kan også være et alternativ, dersom betakaroten ikke fungerer for deg. Bare husk å kjøpe naturlig betakaroten, ikke syntetisk. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, leonie skrev:

Unødvendig kommentar...🙄 

Nei, helt nødvendig. 

Skrevet
5 minutter siden, Antoinette skrev:

Nei, helt nødvendig. 

Du vet da ingenting om TS ser på Paradise eller leser ulike blogger, og uansett trenger ikke det å ha noe å si. H*n spør kun om betakaroten har hjulpet på sensitiv hud, og da er slike svar unødvendig. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, leonie skrev:

Du vet da ingenting om TS ser på Paradise eller leser ulike blogger, og uansett trenger ikke det å ha noe å si. H*n spør kun om betakaroten har hjulpet på sensitiv hud, og da er slike svar unødvendig. 

Ingen pusher mer reklame for betakaroten enn bloggere og nevnte tv-program. 

Skrevet
1 minutt siden, Antoinette skrev:

Det er jeg klar over. Allikevel er ikke betakaroten kun et tilskudd for å bli «brun og flott», det har faktisk vist seg å være beskyttende for huden. For min del har jeg ikke merket forskjell på hvor brun jeg blir, men jeg blir sjeldnere rød. TS trenger heller ikke å kjøpe betakaroten som bloggere reklamerer for. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Antoinette skrev:

Jøss det har jeg aldri lagt merke til. Jeg bruker betakaroten. Men følger ingen bloggere og ser ikke på paradise hotel. 
Kanskje det er du som skulle se litt mindre på dette og slutte å gå inn på rosablogger siden du får med deg tingene de snakker om ? 

Endret av Alanya
  • Liker 1
Skrevet

Reklamene dukker opp på face og insta uansett. Umulig å ikke få med seg dette.

Skrevet
25 minutter siden, Antoinette skrev:

Hvis det dukker opp reklamer fra rosabloggere og paradise på facebooken din så er det fordi du har cookies i Google som samarbeider med facebook, som viser at du har søkt på lignende som du får reklame for. 
Søker man på hundehold og er inne på hundesider, så får man opp reklamer fra hundemat merker på facebook, 
er man inne på Sophie Elise i ny og ne eller sitter å leser artikler om paradise hotell så får man naturligvis opp reklamer som har rettet seg inn på mennesker med sånne type interesser.  Fei for din egen dør du :)

Skrevet
5 timer siden, Antoinette skrev:

5 timer siden, Antoinette skrev:

Heisann. TS her. Eg er ei dame på ca  40...har verken face eller instagram,og har aldri sett paradise eller lest rosablogger. Var bare et enkelt spørsmål....som vart litt spora av pga deg.

Anonymkode: 67630...140

• Liker 2
Skrevet

Kjøp tabletter som inneholder andre vitaminer i tillegg til betakaroten, og kjøp i Sverige der de har 25 mg betakaroten. Jeg var plaget med soleksem og ble fort brent før, men ikke etter at jeg begynte med solvitaminer med høyt innhold av betakaroten. Piz buin har tan activator solkrem (blir fortere brun).  Decleor har oljer som skal hjelpe på pigmenter i huden. Matis solserien inneholder også stoff som gjør deg fortere brun. Ellers er det masse bra selvbruning  . 

Anonymkode: 20f8e...c43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...