AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Hei Min mann skal kjøpe seg ny dress, og trenger litt hjelp (jeg spør på vegne av ham, han får selvfølgelig velge hva slags dress han kjøper selv). Hvor kan man finne fine dresser? Penger er ikke en begrensning, han ønsker å investere i en dress han kan ha i mange år. Han tenkte også å få dressen tilpasset hos skredder hvis butikken ikke tilbyr skreddertjenester. Han ønsker seg en 3-delt dress, dvs med bukse, jakke og vest. Han vurderer svart eller blå dress, evt. begge deler. Noen som har tips til fine og flotte dresser, og eventuelt butikker (på nett eller fysisk butikk i Oslo)? Anonymkode: 02f3a...1d3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Tiger of sweden, Volt og Scabal har fine dresser i det som ser ut som god kvalitet (ikke direkte erfaring selv). Snittet her er vel generelt noe smalt og moderne, hvis det er noe din man liker. Follestad tror jeg også kan være et aktuelt sted, ikke vært der selv. Ville ikke bestilt på nettet uten å ha prøvd på først. Lykke til! Anonymkode: 66cee...a2d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Mange fine hos Zara Anonymkode: 83136...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå