Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #1 Del Skrevet 26. januar 2005 http://www.toyen.uio.no/zoomus/minste_husd..._kakerlakk.html Disse finnes i hopetall i kjøkkenskapene våre! :o :o Det er så ekkelt at jeg får lyst til å spy! Noen som har hatt sånne i hus, og vet hva som best fjerner dem for godt???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulle7 Skrevet 26. januar 2005 #2 Del Skrevet 26. januar 2005 Ojsann!!! :o :hår: Stakkars deg! Tror ikke det er noe særlig annet enn Skadedyrkontrollen (eller hva det nå heter) som funker her! Bor du i Borettslag kan du evt. ta kontakt med Styret og høre om det er noe du må ta på egen kappe. Lykke til, glad det ikke er meg, uæhhh!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #3 Del Skrevet 26. januar 2005 Du må ta kontakt med et skadedyrutrydder firma. Kakerlakker er umulig å bli kvitt på egen hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #4 Del Skrevet 26. januar 2005 Tror jeg hadde flyttet.. Men, du eller den som eier huset må ringe skadedyrskontroll. Kjøp bokser og oppbevar alle matvarer i slike. Vask hele kjøkkenet (også bak komfyr ol) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annema Skrevet 26. januar 2005 #5 Del Skrevet 26. januar 2005 Enig med pulverheksa. Om du bor i blokk eller rekkehus (altså om dere har felles røropplegg med noen andre boenheter), så bør dere sjekke om de har fått nye leieboere også. Hjelper ikke å fjerne kakkerlakkene hos dere hvis de har fri passasje fra et annet tilholdssted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. januar 2005 #6 Del Skrevet 26. januar 2005 vi har hatt noen av"broren" til han du har. Du må bruke sprøytemann hver tredje uke til de er helt vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takhisis Skrevet 26. januar 2005 #7 Del Skrevet 26. januar 2005 www.pelias.no Ta kontakt med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå